Τα καθαρά κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 1,3 εκατ. ευρώ για το 2023, αυξημένα κατά περίπου 96.770 ευρώ σε σχέση με τα περίπου 1,2 εκατ. 2022, ενώ το μικτό κέρδος αυξήθηκε στα 17,66 εκατ. ευρώ έναντι των 15,65 εκατ. ευρώ για το 2022.
Μετά φόρων τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν το 2023 στα 981,4 χιλιάδες ευρώ, έναντι των 905,7 χιλιάδων ευρώ το 2023.
Όπως αναφέρεται στις οικονομική έκθεση της εταιρείας που αναρτήθηκε στο ΓΕΜΗ τα προϊόντα Lurpak παραμένουν τα σημαντικότερα προϊόντα της Arla Foods Ελλάς και συνεχίζουν να αναπτύσσονται σημαντικά, ενώ σε ανοδική τροχιά κινούνται και τα προϊόντα των κατηγοριών τυριών και έτοιμων ροφημάτων της εταιρείας.
Παράλληλα, η Arla Foods Ελλάς τονίζει ότι έχει περιορίσει τον πιστωτικό της κίνδυνο που προέρχεται από τις απαιτήσεις προς τους πελάτες της, αφού τα προς είσπραξη ποσά είναι ασφαλισμένα σε ασφαλιστική εταιρεία όπου αυτό ήταν δυνατόν.
Προκλήσεις και στόχοι για 2024
Η εταιρεία αναφέρει ότι μέσα στο 2024 η αύξηση της τιμής του γάλακτος την ανάγκασε να προβεί με την σειρά της σε μια προσεκτική αύξηση των τιμών των προϊόντων της προκειμένου να μπορέσει να διατηρήσει την θέση της στην αγορά, την ανταγωνιστικότητα της και τις πωλήσεις της.
Η Arla Foods Hellas τονίζει ότι θα συνεχίσει την επιτυχημένη προωθητική υποστήριξη για τα προϊόντα Lurpak, τα τυριά Arla και τα προϊόντα Starbucks και Protein έχοντας ως στόχο να παραμείνει κερδοφόρα και το 2024. Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι θα συνεχίσει να αναπτύσσει τις πωλήσεις της στοχευμένα κυρίως σε συγκεκριμένα προϊόντα και κανάλια πωλήσεων με στόχο την συνεχή βελτίωση βασικών οικονομικών δεικτών της επιχειρησιακής της λειτουργίας. Βασικούς πυρήνες αποτελούν η μόχλευση εντός των καναλιών λειτουργίας της, με στόχο την διασφάλιση της κερδοφορίας που για το σύνολο 2024 αναμένεται να κινηθεί σταθερά ανοδικά.