Τυροκόμος

Επώνυμα προϊόντα και εξαγωγές ανέβασαν τους τζίρους στην Εβροφάρμα

Σε ποσοστό ανάπτυξης οι εξαγωγές σημείωσαν άνοδο 16%, οι επώνυμες πωλήσεις 14% και οι πωλήσεις ιδιωτικής ετικέτας 5%, ενώ ο όγκος πωλήσεων, που στο πρώτο εξάμηνο κινήθηκε πτωτικά, στο δεύτερο εξάμηνο αναπτύχθηκε κατά 4%. Τα μεικτά κέρδη της εταιρείας επίσης αυξήθηκαν κατά 22%, αγγίζοντας τα 8,6 εκατ. ευρώ, εν μέρει χάρη στην ανάπτυξη πωλήσεων προϊόντων προστιθέμενης αξίας, όπως τα βιολογικά προϊόντα και τα λειτουργικά προϊόντα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη, ενώ σημαντικό ρόλο έπαιξε και η ολοκλήρωση των επενδυτικών έργων της εταιρείας στο Διδυμότειχο, που αφορούσαν βελτίωση του κόστους παραγωγής. Το ενοποιημένο αποτέλεσμα μετά από φόρους ανήλθε σε κέρδη 2,20 εκατ. ευρώ, έναντι 1,42 εκατ. της προηγούμενης χρήσης, αυξημένο κατά 55%.

Σημειώνεται ότι η Εβροφάρμα σχεδιάζει νέο επενδυτικό πλάνο με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας και την περαιτέρω βελτίωση του κόστους παραγωγής, ενώ θα συνεχιστούν οι επενδύσεις της εταιρείας στον ψηφιακό μετασχηματισμό.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το 7ο τεύχος του Τυροκόμου