Τυροκόμος

Επέκταση με πικάντικες ετικέτες γραβιερας και κατσικίσιο γάλα βλέπει η Γρατσάνης

του Γιώργου Λαμπίρη

Τα επόμενά της βήματα σχεδιάζει αυτή την περίοδο η εταιρεία παραγωγής γαλακτοκομικών και τυροκομικών προϊόντων, Γρατσάνης Τυροκομικά Μόρνου, η οποία  επιχείρηση διαθέτει το 50% της παραγωγής της στο ιδιόκτητο δίκτυο καταστημάτων, δύο στη Ναύπακτο και ένα στην περιοχή του Ζωγράφου Αττικής, ενώ το υπόλοιπο 50% διατίθεται μέσω χονδρικής σε μικρά σημεία πώλησης πανελλαδικά και σε εξαγωγές. Όπως αναφέρει ο εκ των επικεφαλής της εταιρείας, Στέργιος Γρατσάνης, τέταρτη γενιά τυροκόμοι μαζί με την αδελφή του, επίκειται η δημιουργία ενός ακόμη σημείου πώλησης στη Ναύπακτο ενώ στόχος είναι η δημιουργία και δεύτερου καταστήματος στην Αττική και ενός σημείου στην Πάτρα καθώς και η επέκταση του τυροκομείου, ενώ σημειώνει ότι

το πρώτο κατάστημα λιανικής δημιουργήθηκε στην περιοχή δραστηριοποίησης της εταιρείας από τον πατέρα του πριν από 35 χρόνια. Η προμήθεια της πρώτης ύλης γίνεται από κτηνοτρόφους της Αιτωλοακαρνανίας και της Φωκίδας, εισκομίζοντας έως και 5 τόνους ημερησίως με δυνατότητα παραγωγής που μπορεί να ανέλθει σε έως και πενταπλάσιες ποσότητες από τις σημερινές.

Xρυσό Bραβείο στα πλαίσια της 3ης Aξιολόγησης Ελληνικών Τυριών απέσπασε η Κατσικίσια Γραβιέρα, το νέο προϊόν της Τυροκομικά Μόρνου Γρατσάνης, με ήπιο χαρακτήρα κι απαλή υφή.

Στον τομέα των εξαγωγών η Γρατσάνης στέλνει τα προϊόντα της στην Πολωνία, στη Γερμανία, ενώ ξεκινάει και στο Ηνωμένο Βασίλειο.