Τυροκόμος

Έσπασαν το φράγμα των 3 δισ. ευρώ οι πωλήσεις Parmigiano Reggiano ΠΟΠ

Σύμφωνα με τον συνεταιριστικό όμιλο, η ανάπτυξη επιτεύχθηκε λόγω της αύξησης των πωλήσεων – που ξεπερνούν για πρώτη φορά σε αξία το φράγμα των 3 δισ. ευρώ-  κατά 10,9% στην Ιταλία και 5,7% στις διεθνείς αγορές παρά τις «σημαντικές προκλήσεις που απορρέουν από διεθνείς συγκρούσεις και οικονομικές αβεβαιότητες». Σημείωσε ότι κατά τη διάρκεια του έτους, η Parmigiano Reggiano έγινε περισσότερο διαθέσιμη σε κανάλια λιανικής και χονδρικής, επιτρέποντας στον όμιλο να επιτύχει μια «στρατηγική ισορροπία» στη στρατηγική τιμολόγησης του. Η παραγωγή παρέμεινε σταθερή στα 4,014 εκατομμύρια τροχούς παρμεζάνας.

Η Ιταλία αντιπροσώπευε το 57% των πωλήσεων του ομίλου, με τους μεγάλους λιανοπωλητές να κυριαρχούν και ακολουθούν οι παραγωγοί τροφίμων. Το μερίδιο των εξαγωγών αυξήθηκε στο 43%, παρουσιάζοντας σημαντική ανάπτυξη σε βασικές αγορές όπως η Ισπανία (+7,8%), η Γαλλία (+6,9%), οι Ηνωμένες Πολιτείες (+7,7%) και η Αυστραλία (+21,8%).

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το 7ο τεύχος του Τυροκόμου

Επίσης, οι εταιρείες του χώρου επένδυσαν πέρυσι περίπου 31,8 εκατ. ευρώ σε μάρκετινγκ και επικοινωνία, “τονίζοντας την ιδιαιτερότητα και την ποιότητα του ΠΟΠ”, ενώ η κοινοπραξία συνεχίζει να δραστηριοποιείται στην προώθηση του γαστρονομικού και οινικού τουρισμού, με την καμπάνια “Open Dairies” για βιωματικό τουρισμό να προσελκύει τους λάτρεις του τυριού.