Μετά την εξαγορά του 70% από τη Δέλτα, η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει το δίκτυο διανομής της συγγενούς πλέον γαλακτοβιομηχανίας για να επεκταθεί και στην Ελλάδα, όπου έως τώρα έχει περιορισμένη παρουσία.
Σε αυτή την κατεύθυνση κυκλοφόρησε ελληνικές ετικέτες για τέσσερα τυριά της, το ΠΟΠ Ανεβατό για το οποίο έκανε η ίδια ενέργειες κατοχύρωσης του σήματος ΠΟΠ, τη φέτα, τη γραβιέρα και τον ανθότυρο, όπως επισημαίνει από πλευράς της εταιρείας η Βασιλική Κουρέλλα με την οποία επικοινωνήσαμε. Εκτός των άλλων η εταιρεία δημιούργησε μία νέα σειρά προβιοτικών προϊόντων από αγελαδινό γάλα με την ονομασία elixir. Πρόκειται για μία σειρά λειτουργικών ροφημάτων γιαουρτιού, τα οποία πρόκειται εκτός από το εξωτερικό να κυκλοφορήσουν και στην Ελλάδα σε τέσσερις γεύσεις. Πρόκειται για προϊόντα, τα οποία η εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα στην διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών Anuga που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Οκτώβριο στην Κολωνία της Γερμανίας.
Επέκταση με το ειδικού τύπου κατάστημα λιανικής «Mia Feta Bar»
Ταυτόχρονα εξετάζει την επέκταση του ειδικού τύπου καταστήματος λιανικής «Mia Feta Feta Bar», όπου το πρώτο και έως τώρα μοναδικό κατάστημα βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη και ανήκει σε θυγατρική εταιρεία της Κουρέλλας, η οποία το διαζειρίζεται. Η επέκταση εξετάζεται με τον συγκεκριμένο τύπο καταστήματος εξετάζεται τόσο για την Αθήνα όσο και για άλλες – τουριστικές – περιοχές της Ελλάδας, με το αντικείμενό του να είναι αποκλειστικά η πώληση τυροκομικών προϊόντων και κυρίως των προϊόντων που διαθέτει στη γκάμα της η Κουρέλλας.
Αυτή την περίοδο η εταιρεία προχωράει και σε επένδυση 1 εκατομμυρίου ευρώ με αντικείμενο την επέκταση της παραγωγής της και με σκοπό την δημιουργία νέων προϊόντων. Φέτος ο τζίρος της υπολογίζεται ότι θα κλείσει στα 15 εκατομμύρια ευρώ από 12 εκατομμύρια ευρώ που ήταν το 2022.
Σε αριθμούς
Κύκλος εργασιών
2023: 15 εκατ. ευρώ (εκτίμηση)
2022: 12,65 εκατ. ευρώ
2021: 12,4 εκατ. ευρώ
Μεικτό αποτέλεσμα
2022: 2,3 εκατ. ευρώ
2021: 2,29 εκατ. ευρώ