Τυροκόμος

Η Φέτα ξανά βασίλισσα της Sial στο Παρίσι, με το δεξί ο κλάδος στη νέα σεζόν

του Γιάννη Πανάγου

Μετά από μια μακρά περίοδο αναζητήσεων και με αιχμή του δόρατος τη Φέτα, ως Προϊόν Ονομασίας Προέλευσης, οι επιχειρήσεις του κλάδου δείχνουν να κατανοούν πλέον την ανάγκη περαιτέρω θωράκισης της ταυτότητας του προϊόντος στην πραγματική αγορά και να στοιχίζονται πίσω από την Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Φέτας, με στόχο να πείσουν για τις διαφορές και να αποσπάσουν αξιόλογα μερίδια από τον τεράστιο όγκο λευκών τυριών που διακινούνται στην παγκόσμια αγορά.

Τη βεβαιότητά του ότι η ελληνική φέτα έχει πείσει για την αξία της, τους απαιτητικούς αγοραστές των μεγάλων διεθνών αλυσίδων λιανικής, εκφράζει στο Agronews o Αλέξανδρος Μποτός, Πρόεδρος της γαλακτοβιομηχανίας Ρούσσας και ένθερμος υποστηρικτής της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης της Φέτας στην οποία κατέχει και τη θέση του Γραμματέα.

Η πίστη στη γνήσια συνταγή της Φέτας και μια σταθερή σχέση της μεταποιητικής βιομηχανίας με τους Έλληνες παραγωγούς αιγοπρόβειου γάλακτος, θα μπορούσαν να οδηγήσουν το συγκεκριμένο προϊόν σε νέες κορυφές, δηλώνει και ο Βασίλης Ρούσσας, αντιπρόεδρος της ομώνυμης επιχείρησης, τονίζοντας ότι το παγκόσμιο brand που λέγεται «Greek Salad», είναι αυτό που ωθεί ανοδικά τη ζήτηση της φέτας.

Για συνέπεια και πολύ δουλειά, κάνει λόγο ο Γιώργος Χώτος, εκπρόσωπος της τρίτης γενιάς της οικογενειακής επιχείρησης τυροκομικών που με ορμητήριο τη Σαμαρίνα της Πίνδου και έδρα τη Φαλάνη Λάρισας ταξιδεύει πλέον τα προϊόντα της σε όλο τον κόσμο.

Σίγουρος ότι η αγορά βρίσκει τις ισορροπίες της και οι τυροκομικές επιχειρήσεις θα είναι σε θέση να προσφέρουν στους παραγωγούς γάλακτος αυτό που χρειάζονται να συνεχίσουν να επενδύουν στον κλάδο, δηλώνει ο Παύλος Σατολιάς, πρόεδρος του Συνεταιρισμού Καλαβρύτων και της Εθνικής Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών.

Μη χάσετε το ετήσιο τεύχος Top-50 του Τυροκόμου που κυκλοφορεί Σάββατο 26 Οκτωβρίου μαζί με την εβδομαδιαία Agrenda