Τυροκόμος

Η Danone με το brand Oikos εισέρχεται στην αγορά πρωτεϊνούχων ροφημάτων

Η εταιρεία Danone στοχεύει στην είσοδο στην αγορά πρωτεϊνικών ροφημάτων αξίας 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, δήλωσε ο Shane Grant, αναπληρωτής CEO της Danone παγκοσμίως, σε συνέντευξή του τον περασμένο μήνα.

«Το 75% των Αμερικανών καταναλωτών θέλουν να εντάξουν περισσότερη πρωτεΐνη στη διατροφή τους, και τα φάρμακα τύπου GLP-1 ενισχύουν περαιτέρω αυτή τη ζήτηση», ανέφερε ο Grant, αναφερόμενος στα φαρμακευτικά σκευάσματα για την απώλεια βάρους. «Βλέπουμε εκρηκτική ανάπτυξη σε πολλές δημογραφικές ομάδες». Το νέο ρόφημα Oikos εστιάζει στην πρωτεΐνη και ενισχύει την πεπτική υγεία με 5 γραμμάρια εξειδικευμένων φυτικών ινών.

Ακολουθώντας τις τελευταίες διατροφικές τάσεις

Η Danone δήλωσε ότι δούλεψε περίπου έναν χρόνο για την ανάπτυξη του ροφήματος, το οποίο κυκλοφορεί στην τιμή των 3,69 δολαρίων.

Όπως έχει αναφέρει το Reuters, όσοι λαμβάνουν φάρμακα απώλειας βάρους ενθαρρύνονται να καταναλώνουν περισσότερη πρωτεΐνη ώστε να αποφύγουν την απώλεια μυϊκής μάζας. Αυτό έχει οδηγήσει μεγάλες εταιρείες τροφίμων όπως η Nestlé και η Conagra να κυκλοφορούν νέα προϊόντα πλούσια σε πρωτεΐνη ή να επαναλανσάρουν υπάρχοντα με νέα επισήμανση, ώστε να ανταποκρίνονται στη νέα καταναλωτική ζήτηση.

Η νέα τάση ευθυγραμμίζεται με σημαντικές πρωτοβουλίες

Στην τάση αυτή έχουν μπει και οι κατασκευαστές smoothies και ροφημάτων. Το brand Fairlife της Coca-Cola, το οποίο προσφέρει φιλτραρισμένο γάλα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη, δεν προωθείται ειδικά σε χρήστες φαρμάκων GLP-1, αλλά παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη, σύμφωνα με στελέχη της Coca-Cola σε πρόσφατες ενημερώσεις επενδυτών – συμβάλλοντας συνολικά στην ενίσχυση της εταιρείας.

Η εταιρεία ενεργειακών ποτών Celsius εξαγόρασε τον Φεβρουάριο την Alani Nu, μια ακόμη επιτυχημένη εταιρεία πρωτεϊνικών ροφημάτων.

Αυτή η τάση ευθυγραμμίζεται με πρωτοβουλίες όπως η εκστρατεία του Υπουργού Υγείας των ΗΠΑ, Robert F. Kennedy Jr., Make America Healthy Again. Καθώς οι καταναλωτές απαιτούν πιο υγιεινές επιλογές, οι εταιρείες τροφίμων επενδύουν στην καινοτομία και τη στοχευμένη διαφήμιση, αξιοποιώντας influencers στα κοινωνικά δίκτυα για την προώθηση προϊόντων όπως το νέο της Danone.

Αυτή η τάση υποδηλώνει μια μακροχρόνια αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες προσεγγίζουν την ανάπτυξη και το μάρκετινγκ προϊόντων, με έμφαση στην υγεία και την ευεξία, ώστε να ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών.

Η πρωτεΐνη είναι το νέο «χρυσάφι»

Με το νέο προϊόν, η εταιρεία ανταποκρίνεται σε μια αυξανόμενη τάση των Αμερικανών καταναλωτών να προσέχουν περισσότερο τη διατροφή τους. «Βλέπουμε ένα ευρύτερο κίνημα υπέρ της διατροφής και της υγείας ως βασική προτεραιότητα για τον Αμερικανό καταναλωτή», δήλωσε ο Grant. «Η προσδοκία του καταναλωτή στις ΗΠΑ ότι η υγεία προέρχεται μέσα από το φαγητό αυξάνεται».

Η ζήτηση για πρωτεϊνικά προϊόντα δεν είναι απλώς μόδα, αλλά μια σημαντική αλλαγή κατεύθυνσης της αγοράς, με βάση τις υγειονομικές τάσεις των καταναλωτών.

Καθώς τόσο εδραιωμένα όσο και νέα brands, όπως το Oikos της Danone, διεκδικούν μερίδιο από αυτή την αγορά, ο κλάδος αναμένεται να δει αυξημένη καινοτομία, αλλά και πιθανές στρατηγικές συνεργασίες ή εξαγορές, που θα αναδιαμορφώσουν το τοπίο, για επενδυτές και καταναλωτές.

 

Πηγή: reuters.com