Σε ένα χώρο, ισόγειο με πατάρι, που είναι δεν είναι μεγαλύτερος από 80 -100 τ.μ., περισσότεροι από 40 κωδικοί τυριών και γαλακτοκομικών προϊόντων προκαλούν τις αισθήσεις του επισκέπτη.
Την όραση με τις καλαίσθητες συσκευασίες στα ψυγεία, αλλά και την όσφρηση με τις ευχάριστες βουτυράτες (κι όχι μόνο) μυρωδιές, που σε ταξιδεύουν από την ανοικτή κουζίνα και σε προσκαλούν να δοκιμάσεις και κάτι ακόμη από το ράφι ή το μενού, διεγείροντας και τη γεύση. Οι περισπασμοί ουκ ολίγοι. Λευκά και κίτρινα τυριά, από αιγοπρόβειο ή βιολογικό αγελαδινό γάλα. Μαλακά, ημίσκληρα και σκληρά. Σε σχήμα κύβου. Μακράς ωρίμανσης. Καπνιστά. Μονοποικιλιακά. Με βότανα, σκόρδο, πιπεριά, τρούφα και πολλές ακόμη ευφάνταστες γεύσεις και καινοτομίες βραβευμένες. Ως επιτραπέζια εδέσματα, είτε ως μέρος μιας συνταγής, σε ένα από τα οκτώ διαφορετικά πιάτα της κουζίνας του. Και φυσικά φέτα. Η «βασίλισσα» των ελληνικών τυριών είναι εκεί και ξεχωρίζει, με ποικίλους γευστικούς συνδυασμούς. Εξ ου και η επιλογή της επωνυμίας «Mia feta Feta Bar».
Το εκθετήριο που δείχνουμε τι παράγουμε
«Είναι το μέσο με το οποίο θέλαμε να προβάλουμε τη δουλειά μας. Το εκθετήριο όπου δείχνουμε ό,τι παράγουμε. Εδώ δεχόμαστε και πελάτες χονδρικής, έχουν ενημέρωση, γεύονται τα προϊόντα, τους δίνουμε ιδέες και παράλληλα αντλούμε από τον κόσμο ιδέες. Πράγματα που φτιάχνει η κουζίνα μας και τους αρέσουν. Ο κόσμος μπορεί και βλέπει τα πάντα. Η διαφάνεια χαρακτηρίζει όλη την εταιρεία. Όλοι γνωρίζουν από πού αγοράζουμε το αιγοπρόβειο γάλα μας και πώς παράγουμε όλα μας τα προϊόντα αυθεντικά, χωρίς να παρεμβαίνουμε», εξηγεί η Παρασκευή Κουρέλλα, που τρέχει το project. «Το τυρί δεν ήταν ποτέ ενταγμένο στη βραδινή έξοδο του Έλληνα. Με το Mia feta Feta Bar θελήσαμε να του δώσουμε και αυτή την πρόταση. Ναι μπορεί να βγει το βράδυ με την οικογένεια ή τους φίλους του και να έχει ένα δείπνο με τυρί, συνοδεία με ένα καλό κρασί, όπως θα έκανε σε ένα κάθε καλό εστιατόριο», σημειώνει η κυρία Κουρέλλα.
Γευσιγνωσίες με οινοποιούς και ζυθοποιούς
Οι συντελεστές του Mia Feta, ωστόσο, έχουν αναλάβει κι έναν ρόλο εκπαιδευτικό ώστε να αναδεικνύονται τα γευστικά στοιχεία των τυριών. Όπως εξηγεί ο Γιώργος Παπαστεργίου, υπεύθυνος λειτουργίας του καταστήματος, έχει μεγάλη σημασία πώς θα συντηρηθεί ένα τυρί, πώς θα τεμαχιστεί, ακόμη και το πώς θα παρουσιαστεί σε ένα πιάτο. Στην ίδια λογική οργανώνονται γευσιγνωσίες με οινοπαραγωγούς, με ζυθοποιούς και με αποσταγματοποιούς, οι οποίοι συζητούν με τους πελάτες για τις ιδιαιτερότητες τις κάθε επιλογής και από κοινού με την ιδιοκτησία δημιουργoύν και συνδυασμούς πιάτων. Στόχος, είναι το concept να επεκταθεί στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αλλά προς το παρόν προωθούνται άλλες προτεραιότητες. Μια από αυτές είναι το νέο e-shop, που ξεκίνησε να λειτουργεί από το Σεπτέμβριο του 2020, ενώ σύντομα θα ενεργοποιηθεί και υπηρεσία delivery για τη Θεσσαλονίκη.