Connect with us

Αναζήτηση

BRANDING

Στα 326,8 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις της FrieslandCampina Hellas για το 2023, κάμψη στα επώνυμα τυριά

Καθοδική ήταν η πορεία των πωλήσεων της FrieslandCampina Hellas που είδε την αξία τους να μειώνεται κατά 4,06% στα 326,8 εκατ. ευρώ, έναντι των 340,6 εκατ. του 2022, όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις που ανήρτησε η εταιρεία στο ΓΕΜΗ την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου. Ως στόχο της για το 2024 η επιχείρηση έθεσε την ανάπτυξη του τζίρου και των λειτουργικών αποτελεσμάτων της, στην επίτευξη του οποίου θεωρεί ότι καθοριστικό ρόλο θα παίξει η ευέλικτη στρατηγική που ακολούθησε το περασμένο έτος.

Η μείωση των καθαρών πωλήσεων οφειλόταν κυρίως στις χαμηλότερης πωλήσεις στα μη επώνυμα τυριά της FrieslandCampina Hellas (-17,3 εκατ. ευρώ). Ο όγκος τoυ πρώτου προϊόντος όγκου, της RTD, μειώθηκε κατά 2%, ενώ η μέση τιμή της αυξήθηκε κατά 0,23%. Ο όγκος των μη επώνυμων τυριών αυξήθηκε κατά 9% το 2023, ενώ η μέση τιμή τους μειώθηκε κατά 26,56%. Σημαντική απόκλιση παρουσίασε το τυρί ΝΟΥΝΟΥ, του οποίου ο όγκος μειώθηκε κατά 20%, με την μέση τιμή του να αυξάνεται κατά 7,71%, ενώ και το Milner παρουσίασε μείωση του όγκου του κατά 20%, με την μέση τιμή να αυξάνεται κατά 13,29%.

Τα μικτά κέρδη κατά την χρήση του 2023 ανήλθαν στα 63,1 εκατ. ευρώ (53,6 εκατ. το 2022), ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε στο 19,3%, έναντι 15,72% το 2022, ελέω της μείωσης του κόστους παραγωγής κατά 8% το 2023.

Οι εξαγωγές της εταιρείας μειώθηκαν το 2023 κατά 6,66% σε σχέση με το 2022, ενώ για το 2024 η FrieslandCampina Hellas θα συνεχίσει τις πρωτοβουλίες της για την επέκταση του δικτύου διανομής για την βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της.

Τα καθαρά χρηματοικονομικά έξοδα της FrieslandCampina Hellas ανήλθαν στα 0,5 εκ. ευρώ (+91,55% σε σχέση με τα 0,3 εκατ. του 2022), ενώ η ζημιά της χρήσης μειώθηκε στα 3 εκατ. ευρώ, έναντι των 3,8 εκατ. του 2022.

Τα αποτελέσματα προ φόρων και τόκων έδειξαν ζημιά ύψους 2,8 εκατ. ευρώ για το 2023, εν αντιθέσει με την ζημιά ύψους 3,6 εκατ. ευρώ κατά την προηγούμενη χρήση, ενώ μετά από φόρους τα αποτελέσματα εμφάνισαν ζημιά ύψους 2,8 εκατ. ευρώ έναντι ζημίας  3,7 εκατ. το 2022.

Άξιο αναφοράς είναι με την υπ’ αριθμ. 140728/27.12.2018 απόφαση του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης εγκρίθηκε η ενίσχυση φορολογικής απαλλαγής της ετερείας μέχρι του ποσού των 3.296.567 ευρώ αναφορικά με την επένδυση της εταιρείας στην δημιουργίας μονάδας επεξεργασίας αγελαδινού γάλακτος με επέκταση της υφισταμένης μονάδας επεξεργασίας γιαουρτιού.

Η εταιρεία αναφέρει ότι στις 31 Δεκεμβρίου 2023, οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της υπερέβησαν το σύνολο του κυκλοφορούντος ενεργητικού και ήδη έχει κάνει κινήσεις που θα οδηγήσουν σε βελτίωση του κεφαλαίου κινήσεως,

Μετά τη λήξη της οικονομικής έκθεσης της εταιρείας ως μόνο σημαντικό γεγονός αναφέρει η απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης να της επιβάλει πρόστιμο ύψους 561.000 ευρώ, βάσει των διατάξεων του άρθρου 54 του Ν. 5045/2023 που εξετάζει φαινόμενα αθέμιτης κυκλοφορίας, κατά της οποίας η FrieslandCampina Hellas άσκησε προσφυγή.

Σχετικά Άρθρα

BRANDING

Η διεθνής πρωτοβουλία Science Based Targets initiative επικύρωσε τους βραχυπρόθεσμους στόχους μείωσης των εκπομπών αερίων της γαλακτοβιομηχανίας ΔΕΛΤΑ έως το 2030, κρίνοντας ότι συμβαδίζουν...

BRANDING

Το Λογάδι, το ελαφρύ τυρί για τους ασυμβίβαστους στην γεύση, επανασυστήνεται στο κοινό με νέες, ανανεωμένες συσκευασίες, υιοθετώντας μια σύγχρονη αισθητική

REPORTS

H General Mills θα παραχωρήσει τις επιχειρήσεις γιαουρτιών της Yoplait στην Βόρεια Αμερική στις γαλλικές εταιρείες Lactalis και Sodiaal, σε μια συμφωνία αξίας 2,1...

BRANDING

Σε μια ακόμα επένδυση με γνώμονα την περιβαλλοντική πολιτική της προχώρησε η γαλακτοβιομηχανία ΚΟΛΙΟΣ Α.Ε., εγκαθιστώντας ακόμη ένα έργο Ενεργειακού Συμψηφισμού με τη μέθοδο...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...