Η ανανέωση αυτή σηματοδοτεί μια εποχή για την εταιρεία, που στόχο έχει την ενίσχυση της σχέσης της με τους πελάτες της, την ανάδειξη των καινοτόμων προϊόντων της και την προβολή της εταιρείας ως έναν σύγχρονο και ελκυστικό εργοδότη.
Η νέα εταιρική ταυτότητα της Milkplan είναι αποτέλεσμα μιας ενδελεχούς μελέτης και ανάλυσης της αγοράς, των αναγκών των πελατών και των αξιών της εταιρείας. Σχεδιάστηκε για να αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Milkplan για αέναη εξέλιξη, καινοτομία, βιωσιμότητα και υψηλή ποιότητα. Η νέα οπτική και γραπτή επικοινωνία της εταιρείας είναι πιο σύγχρονη, δυναμική και ελκυστική, ενώ παράλληλα διατηρεί την αναγνωρισιμότητα που χαρακτηρίζει τη Milkplan εδώ και χρόνια.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που παρουσιάζουμε τη νέα μας εταιρική ταυτότητα και τη στρατηγική επικοινωνίας”, δηλώνει ο κος Νίκος Ημερίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Milkplan. “Η ανανέωση αυτή είναι κάτι περισσότερο από μια απλή αλλαγή εμφάνισης. Είναι μια στρατηγική κίνηση που αποσκοπεί στην ακριβή έκφραση του DNA της Milkplan, στην ενίσχυση της σχέσης μας με τους πελάτες μας, στην ανάδειξη της εξειδίκευσής μας και στην προβολή του ταλέντου και της αφοσίωσης του ανθρώπινου δυναμικού μας. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η νέα μας τοποθέτηση θα μας βοηθήσει να επιτύχουμε τους στόχους μας και να συνεχίσουμε να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες μας.»
Η νέα στρατηγική επικοινωνίας της Milkplan περιλαμβάνει μια σειρά από ενέργειες, όπως η ανανέωση του ιστοτόπου της εταιρείας, η δημιουργία νέου υλικού μάρκετινγκ, η παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η επικοινωνία του τμήματος ανθρωπίνου δυναμικού με στόχο την προσέλκυση ταλέντων. Στόχος των ενεργειών αυτών είναι η δημιουργία μιας πιο άμεσης και ουσιαστικής επικοινωνίας με τους πελάτες και τους εργαζόμενους μας, η ενημέρωση τους για τα νέα προϊόντα και τις τεχνολογίες της Milkplan και η ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης τους στην εταιρεία.