Connect with us

Αναζήτηση

BRANDING

Eπανασυστήνεται με νέες συσκευασίες το Λογάδι

Το Λογάδι, το ελαφρύ τυρί για τους ασυμβίβαστους στην γεύση, επανασυστήνεται στο κοινό με νέες, ανανεωμένες συσκευασίες, υιοθετώντας μια σύγχρονη αισθητική

Το επαναλανσάρισμα των συσκευασιών του «Λογάδι» αφορά σε ελαφρά τροποποίηση του λογοτύπου και ανανέωση του εικαστικού, επιτυγχάνοντας μια μοντέρνα προσέγγιση, η οποία συνάδει με το πώς αντιλαμβάνονται οι σημερινοί καταναλωτές το προϊόν, διατηρώντας ταυτόχρονα τα στοιχεία κατατεθέν της μάρκας, όπως το Ηπειρώτικο πέτρινο γεφύρι, το ποτάμι και τα βουνά.

Παράλληλα, οι νέες συσκευασίες του Λογάδι γίνονται πιο εύχρηστες και πρακτικές για τον καταναλωτή, καθώς το νέο σκαφάκι διαθέτει εύκολο άνοιγμα, αλλά και δυνατότητα κλεισίματος.

Σχετικά Άρθρα

BRANDING

H ιστορία της µεγαλύτερης µονάδας παραγωγής αγελαδινού γάλακτος που βρίσκεται σε νησί φτάνει πίσω µέχρι το 1970, όταν ο Μανώλης Πιτταράς αγόρασε µια µοσχίδα...

BRANDING

Ανοδική ήταν η πορεία των εσόδων του ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία ΑΕ για το 2023 με τον τζίρο του να ανέρχεται στα 600,1 εκατ. ευρώ,...

BRANDING

Σε συνέχεια της συνεργασίας της με τον Αγροτικό Γαλακτοκομικό Κτηνοτροφικό Συνεταιρισμό Ανωγείων, «Τα Ανώγεια», που ξεκίνησε τον Μάιο του 2024, η αλυσίδα super market...

BRANDING

Αύξηση των πωλήσεων και των μερισμάτων της στην αγορά σημείωσε η γαλακτοβιομηχανία Εβροφάρμα για το πρώτο εξάμηνο του 2024, σε μεγάλο βαθμό χάρη στην...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...