του Ηλία Ανδρεάκη
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας προ φόρων ανήλθαν σε περίπου 1,358 εκατ. ευρώ, έναντι 1,305 εκατ. ευρώ το 2023, ήτοι αυξήθηκαν κατά 53.573 ευρώ.
Πέρα από το Lurpak, η Arla Foods Ελλάς είδε το 2024 ανάπτυξη και σε άλλα προϊόντα της, όπως στην κατηγορία τυριών και την κατηγορία έτοιμων ροφημάτων.
Αύξηση τιμών
Η εταιρεία αναφέρει ότι το 2024 αντιμετώπισε το απαιτητικό περιβάλλον υψηλού πληθωρισμού, «εξισορροπώντας στρατηγικά τις τιμές των προϊόντων της, τον όγκο πωλήσεων και την ανταγωνιστικότητα της». Παράλληλα, έλαβε προληπτικά μέτρα εξοικονόμησης κόστους και βελτιστοποίησης προκειμένου να μετριάσει τις επιπτώσεις πληθωρισμού. Αυτές οι κινήσεις κατά την Arla Foods Ελλάς, της επέτρεψαν να διατηρήσει την οικονομική της σταθερότητα και την ανταγωνιστικότητα της.
Περαιτέρω, η εταιρεία αναφέρει ότι η αύξηση της τιμής του γάλακτος το τελευταίο τετράμηνο του 2024 και στο 1ο εξάμηνο του 2025 την οδήγησε σε «προσεκτική αύξηση τιμών καταναλωτή, έτσι ώστε να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά, την ανταγωνιστικότητα της και τις πωλήσεις της». Ακόμα επισημαίνει ότι το πλάνο δράσης της επανεξετάζεται συνεχώς προκειμένου να ενεργοποιήσει περαιτέρω δράσεις και διατήρηση των πωλήσεων.
Στόχος η διασφάλιση κερδοφορίας
Εντός του 2025, η εταιρεία θα συνεχίσει την προωθητική υποστήριξη για τα προϊόντα Lurpak, τα τυριά και τις κρέμες γάλακτος Arla, καθώς και τα έτοιμα ροφήματα καφέ Starbucks και τη σειρά προϊόντων Arla Protein με στόχο να παραμείνει κερδοφόρα.
Η Arla Foods Ελλάς σκοπεύει να συνεχίσει να αναπτύσσει τις πωλήσεις της στοχευμένα, κυρίως σε συγκεκριμένα προϊόντα και κανάλια πωλήσεων, με στόχο τη συνεχή βελτίωση βασικών οικονομικών δεικτών της επιχειρησιακής λειτουργίας.
Βασικούς πυρήνες της στρατηγικής της θα αποτελέσουν η μόχλευση εντός των καναλιών λειτουργίας της, με στόχο της διασφάλισης της κερδοφορίας, αλλά και ανάληψη όλων την απαραίτητων μέτρων για τη διασφάλιση του κεφαλαιακής ροή και του καθαρού κεφαλαίου κίνησης, το οποίο εκτιμά ότι θα κινηθεί σε καλύτερα επίπεδα φέτος.





























 
								
 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				