Connect with us

Αναζήτηση

BRANDING

Η Arla Foods Ελλάς αύξησε τις πωλήσεις της στα 68,93 εκατ. ευρώ το 2024 με όχημα το Lurpak

Η Arla Foods Ελλάς είδε τον καθαρό κύκλο εργασιών της να ανέρχεται σε περίπου 68,933 εκατ. ευρώ το 2024 σημειώνοντας αύξηση ύψους 7,32% σε σχέση με το 2023, με το βούτυρο Lurpak να συνεχίζει να αποτελεί το σημαντικότερο προϊόν της εταιρείας και να σημειώνει περαιτέρω ανάπτυξη.

του Ηλία Ανδρεάκη

Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας προ φόρων ανήλθαν σε περίπου 1,358 εκατ. ευρώ, έναντι 1,305 εκατ. ευρώ το 2023, ήτοι αυξήθηκαν κατά 53.573 ευρώ.

Πέρα από το Lurpak, η Arla Foods Ελλάς είδε το 2024 ανάπτυξη και σε άλλα προϊόντα της, όπως στην κατηγορία τυριών και την κατηγορία έτοιμων ροφημάτων.

Αύξηση τιμών

Η εταιρεία αναφέρει ότι το 2024 αντιμετώπισε το απαιτητικό περιβάλλον υψηλού πληθωρισμού, «εξισορροπώντας στρατηγικά τις τιμές των προϊόντων της, τον όγκο πωλήσεων και την ανταγωνιστικότητα της». Παράλληλα, έλαβε προληπτικά μέτρα εξοικονόμησης κόστους και βελτιστοποίησης προκειμένου να μετριάσει τις επιπτώσεις πληθωρισμού. Αυτές οι κινήσεις κατά την Arla Foods Ελλάς, της επέτρεψαν να διατηρήσει την οικονομική της σταθερότητα και την ανταγωνιστικότητα της.

Περαιτέρω, η εταιρεία αναφέρει ότι η αύξηση της τιμής του γάλακτος το τελευταίο τετράμηνο του 2024 και στο 1ο εξάμηνο του 2025 την οδήγησε σε «προσεκτική αύξηση τιμών καταναλωτή, έτσι ώστε να διατηρήσει τη θέση της στην αγορά, την ανταγωνιστικότητα της και τις πωλήσεις της». Ακόμα επισημαίνει ότι το πλάνο δράσης της επανεξετάζεται συνεχώς προκειμένου να ενεργοποιήσει περαιτέρω δράσεις και διατήρηση των πωλήσεων.

Στόχος η διασφάλιση κερδοφορίας

Εντός του 2025, η εταιρεία θα συνεχίσει την προωθητική υποστήριξη για τα προϊόντα Lurpak, τα τυριά και τις κρέμες γάλακτος Arla, καθώς και τα έτοιμα ροφήματα καφέ Starbucks και τη σειρά προϊόντων Arla Protein με στόχο να παραμείνει κερδοφόρα.

Η Arla Foods Ελλάς σκοπεύει να συνεχίσει να αναπτύσσει τις πωλήσεις της στοχευμένα, κυρίως σε συγκεκριμένα προϊόντα και κανάλια πωλήσεων, με στόχο τη συνεχή βελτίωση βασικών οικονομικών δεικτών της επιχειρησιακής λειτουργίας.

Βασικούς πυρήνες της στρατηγικής της θα αποτελέσουν η μόχλευση εντός των καναλιών λειτουργίας της, με στόχο της διασφάλισης της κερδοφορίας, αλλά και ανάληψη όλων την απαραίτητων μέτρων για τη διασφάλιση του κεφαλαιακής ροή και του καθαρού κεφαλαίου κίνησης, το οποίο εκτιμά ότι θα κινηθεί σε καλύτερα επίπεδα φέτος.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε την Τετάρτη 22 Οκτωβρίου το πράσινο φως για τη συγχώνευση μεταξύ των FrieslandCampina και Milcobel, καθώς έπειτα από την έρευνα...

BRANDING

Ο συνεταιριστικός κολοσσός στον χώρο των γαλακτοκομικών Fonterra γνωστοποίησε την πρόθεση της να επενδύσει περίπου 37 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο της στο Νότιο Κάτενμπερι,...

BRANDING

Η γαλακτοβιομηχανία ΜΕΒΓΑΛ ολοκλήρωσε πρόσφατα μια επένδυση ύψους 3,5 εκατ. ευρώ στη γραμμή εμφιάλωσης γάλακτος της, η δυναμικότητα της οποίας ανέρχεται στις 8.000 συσκευασίες...

REPORTS

Η Fonterra αναμένεται να παρουσιάσει ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα για το σύνολο του φετινού έτους, αν και όλα τα βλέμματα θα είναι στραμμένα στις προοπτικές...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...