Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Επιμένει στα παραδοσιακά τυροκομικά προϊόντα της Κύθνου η νεότευκτη «Κύθνιος Τυρός»

∆ύο νέα κορίτσια, µε καταγωγή από την Κύθνο, η Γαρυφαλλιά και η Φιλίππα Μάνεση, µε σπουδές αντίστοιχα στην τυροκοµία και το marketing, δηµιούργησαν πριν από πέντε χρόνια την επιχείρηση «Κύθνιος Τυρός», όπου παρασκευάζουν παραδοσιακά τυροκοµικά προϊόντα από αιγοπρόβειο γάλα. Πρόκειται για µια επωνυµία που παραπέµπει στην πολυαίωνη ιστορία του τυριού στο νησί της Κύθνου, την οποία υπηρετεί και το νεότευκτο τυροκοµείο.

Επικεφαλής στην παραγωγική δοµή είναι η 30χρονη σήµερα Γαρυφαλλιά, η οποία στα 16 της αποφάσισε να ταξιδέψει στα Γιάννενα και να φοιτήσει στη Γαλακτοκοµική Σχολή. Το κίνητρο βέβαια έδωσε η καταγωγή από κτηνοτροφική οικογένεια της Κύθνου, η οποία εκτρέφει κατσίκια και πρόβατα µε αποτέλεσµα το τυροκοµείο να χρησιµοποιεί πρώτη ύλη από την οικογενειακή εκµετάλλευση.

Στη σηµερινή γκάµα τυριών του ανήκουν παραδοσιακά τυριά της Κύθνου, όπως Κοπανιστή, Τρίµµα, Ξινό, Τυροβόλι, ενώ φτιάχνει επίσης Κρασοτύρι και Γραβιέρα. Στην προσπάθεια αυτή βέβαια δεν είναι µόνη της, καθώς συνεργάζεται µε την αδερφή της, Φιλίππα, η οποία έχει αναλάβει και τα λογιστικά και το µάρκετινγκ, και πάντα υπάρχει η βοήθεια των γονιών, που έδωσαν στα παιδιά τους την πρώτη οικονοµική ώθηση.

Τα προϊόντα που δηµιουργεί, µε την επωνυµία «Παραδοσιακά Προϊόντα Κύθνιος Τυρός», προωθούνται σε µαγαζιά εστίασης, αλλά και µίνι µάρκετ της Κύθνου. Επίσης, οι αδερφές έχουν δηµιουργήσει στις εγκαταστάσεις τους και ένα πωλητήριο ώστε να προµηθεύουν και απευθείας τους καταναλωτές του νησιού.

Σχετικά Άρθρα

BRANDING

Σε μια ζεστή οικογενειακή ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκαν και φέτος οι εκδηλώσεις της Ελληνικά Γαλακτοκομεία προς τιμήν των εργαζομένων της εταιρείας στις περιοχές όπου διαθέτει εργοστάσια...

BRANDING

Η Εταιρεία «ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ Α.Β.Ε.Ε.», ενημερώνει ότι προχώρησε στις 4/2/2025 σε έκδοση Κοινού Ομολογιακού Δανείου, ποσού έως € 9.950.000,00.

REPORTS

Η εκτιμώμενη σημαντική αύξηση παραγωγής τυριών και ορών γάλακτος στις ΗΠΑ έως και το 2026, αναμένeται να αυξήσει το αποτύπωμα της βιομηχανίας γαλακτοκομικών της...

BRANDING

Μέσω του προγράμματος «Υγείαρτος» προστίθεται αξία τόσο στο γίδινο γιαούρτι όσο και στα υπολείμματα καφέ εσπρέσο, τα οποία με την αυξημένη κατανάλωση του στην...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...