Η έρευνα φέρει την υπογραφή του κυβερνητικού οργανισμού LI Food – Landesinitiative Ernahrungswirtschaft Niedersachsen και του Γερμανικού Ινστιτούτου Τεχνολογιών Φαγητού (DIL), με τους μελετητές να εξετάζουν πως διάφορες πτυχές πληροφόρησης επηρεάζουν την αποδοχή των γαλακτοκομικών ακριβούς ζύμωσης, δηλαδή προϊόντων που παρασκευάζονται με την τεχνητή δημιουργία πρωτεϊνών που βρίσκονται στα αυγά και στο γάλα, μέσω βακτηρίων και άλλων μικροοργανισμών, που μπορούν να αντιγράψουν την γεύση και την υφή των παραδοσιακών τυροκομικών, με μια πιο βιώσιμη διαδικασία παραγωγής.
Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι οι πληροφορίες που σχετίζονται με την παραγωγή των συγκεκριμένων τυροκομικών προϊόντων δεν είχε ιδιαίτερη επιρροή στην πρόθεση των καταναλωτών να τα δοκιμάσουν, με μικρό αποτρεπτικό παράγοντα να αποτελεί η γνώση σχετικά με την γενετική τροποποίηση των μικροοργανισμών, που απαιτεί η παραγωγική διαδικασία, και την πιθανή μείωση του εισοδήματος των κτηνοτρόφων, ελέω της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Εντούτοις, η πληροφόρηση των καταναλωτών για τις θετικές επιδράσεις της ακριβούς ζύμωσης στο περιβάλλον και στην υγεία των ζώων έδειξαν να ενθαρρύνουν τους Γερμανούς να αποδεχτούν τα καινοτόμα προϊόντα.
Η βασική ερευνήτρια του project και διευθύντρια του τμήματος marketing για Φαγητά και Αγροτικά Προϊόντα του Πανεπιστημίου του Gottingen, Δρ. Sarah Kuhl, δήλωσε πως παρότι οι Γερμανοί είναι δεκτικοί προς τα προϊόντα ακριβούς ζύμωσης, αν έχουν πληροφορηθεί για τα οφέλη και την υψηλή ποιότητα τους, είναι απαραίτητο να διευθετηθούν οι ανησυχίες για τον αντίκτυπο τους στην παραδοσιακή γεωργία.
Με πληροφορίες από European Supermarket Magazine