Μάλιστα, οι προβλέψεις της εταιρείας είναι υψηλότερες από τις πρώτες εκτιμήσεις της (13,2-13,7 δις ευρώ), με την επιχείρηση να επικαλείται ένα ισχυρό momentum των προϊόντων της στην αγορά και μια θετική τάση στην αγοραστική δυνατότητα των καταναλωτών, ελέω της σταδιακής απομάκρυνσης της ύφεσης και της αύξησης των μισθών σε πολλές χώρες της Ευρώπης.
Οι πωλήσεις της Arla για το πρώτο μισό του έτους μειώθηκαν κατά περισσότερα από 400 εκατομμύρια, πέφτοντας από τα 7,07 δις ευρώ που σημείωσε στο πρώτο εξάμηνο του 2023, στα 6,6 δις για την αντίστοιχη φετινή περίοδο. Εντούτοις, οι σημαντικότερες εταιρείες του ομίλου, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την Lurpak, την Puck και την Arla κινήθηκαν ανοδικά και σημείωσαν ρυθμό ανάπτυξης 7,9%, 4,4% και 3,8% αντίστοιχα, ενώ συνολικά τα στρατηγικά του brands αύξησαν τον τζίρο τους κατά 4,1% (έναντι πτώσης 6% για το πρώτο μισό του 2023).
Οι επιδόσεις της εταιρείας, της επέτρεψαν να προβεί σε αύξηση της τιμής του γάλακτος που παράγει κατά 0,05 ευρώ ανά κιλό, σε σχέση με τα τέλη του 2023, και να καταβάλει στους αγρότες με τους οποίους συνεργάζεται μια επιπρόσθετη πληρωμή μισού έτους, ύψους 0,01 ευρώ ανά κιλό, ανάλογα με τον όγκο παραγωγής τους για το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Ο Γενικός Οικονομικός Διευθυντής της Arla, Torben Dahl Nyholm, εξέφρασε την ευχαρίστηση του με την ικανότητα της εταιρείας να παρέχει μια ανταγωνιστική τιμή στο γάλα της, σημειώνοντας, παράλληλα, ότι βρίσκεται σε θετική τροχιά, χάρει στις επιτυχημένες της απόπειρες να επιστρέψει σε ρυθμούς ανάπτυξης.
Παρά τις αισιόδοξες προβλέψεις της πάντως, η Arla αναμένει μια αστάθεια στην αγορά, ελέω των γεωπολιτικών εντάσεων που έχουν φέρει ένα κύμα αβεβαιότητας.
Με πληροφορίες από European Supermarket Magazine