Connect with us

Αναζήτηση

BRANDING

Τέσσερις διακρίσεις για το τυροκομείο Κωσταρέλου στα Mediterranean Taste Awards 2024

Τέσσερις χρυσές βραβεύσεις απέσπασε το Τυροκομείο Κωσταρέλου στα φετινά Mediterranean Taste Awards, με δύο χρυσές διακρίσεις για την βαρελίσια φέτα του 12μηνης ωρίμανσης Κωσταρέλου και την μαλακή βαρελίσια φέτα Κωσταρέλου, στην κατηγορία excellent taste.

Η οικογένεια Κωσταρέλου έχει μακρά παράδοση στην παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων, με την εταιρεία να απασχολείται με την τυροκομεία ήδη από το μακρινό 1937, προκειμένου να σερβίρει τους κατοίκους του Μαρκόπουλου Αττικής στο ταβερνάκι που διατηρούσε η οικογένεια, ενώ το τυροκομείο άνοιξε επίσημα τις πόρτες του την δεκαετία του 1960, και έκτοτε επιδιώκει τον ιδανικό, ισορροπημένο συνδυασμό μεταξύ των παραδοσιακών μεθόδων παραγωγής, με καινοτόμες ιδέες, διατηρώντας παράλληλα «ζωντανή» την ποιότητα των προϊόντων του, ενώ επιδιώκει ενεργά την συνεργασία με Έλληνες κτηνοτρόφους και μικροπαραγωγούς.

Αυτή τη στιγμή διαθέτει αρκετά καταστήματα λιανικής πώλησης, όπου οι καταναλωτές μπορούν να προμηθευτούν τα προϊόντα του τυροκομείου και συγκεκριμένα:

  • Στο Costa Navarino Agora
  • Στο Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος
  • Στο εμπορικό κέντρο Golden Hall
  • Στην Κηφισιά
  • Στην Νέα Ερυθραία
  • Στο Κολωνάκι
  • Στο Σύνταγμα
  • Στα Βριλήσσια
  • Στην Παλλήνη
  • Στις εγκαταστάσεις του Τυροκομείου στο Μαρκόπουλο
  • Στην κεντρική Πλατεία Μαρκόπουλου
  • Στο Πόρτο Ράφτη

Την χαρά του με τις διακρίσεις των προϊόντων της στα Mediterranean Taste Awards δεν μπόρεσε να κρύψει το τυροκομείο Κωσταρέλου, που με ανακοίνωση του στα social media της εταιρείας ανέφερε:

Mε χρυσά βραβεία τιμήθηκαν δύο σημαντικά προϊόντα του τυροκομείου, τα οποία συνδέονται στενά με την ταυτότητα της επιχείρησης, η 12μηνη Βαρελίσιας Ωρίμανσης φέτα και η Μαλακή Βαρελίσιας Ωρίμανσης Φέτα, που αναγνωρίστηκαν για την μοναδική και υπέροχη γεύση τους στην κατηγορία excellent taste. Παρασκευασμένα με την παραδοσιακή μέθοδο της ωρίμανσης σε βαρέλια από ξύλα οξιάς, αναδεικνύουν την αφοσίωση του τυροκομείου Κωσταρέλου στις παραδοσιακές μεθόδους παραγωγής και την κορυφαία ποιότητα.

Σχετικά Άρθρα

BRANDING

Καθοδική ήταν η πορεία των πωλήσεων της FrieslandCampina Hellas που είδε την αξία τους να μειώνεται κατά 4,06% στα 326,8 εκατ. ευρώ, έναντι των...

BRANDING

Σε μια ακόμα επένδυση με γνώμονα την περιβαλλοντική πολιτική της προχώρησε η γαλακτοβιομηχανία ΚΟΛΙΟΣ Α.Ε., εγκαθιστώντας ακόμη ένα έργο Ενεργειακού Συμψηφισμού με τη μέθοδο...

BRANDING

Η γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη Α.Ε. σημείωσε σημαντική άνοδο του κύκλου εργασιών της κατά 11%, μέσα στο 2023, αγγίζοντας τα 148,965 εκατομμύρια ευρώ, σε αντίθεση με...

BRANDING

Ιδιαίτερη τιμητική είχαν τα προϊόντα του τυροκομείου Πιτταράς στα Mediterranean Taste Awards του Λονδίνου, αποδεικνύοντας ακόμα μια φορά την κορυφαία ποιότητα και την σκληρή...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...