Connect with us

Αναζήτηση

BRANDING

Εκπαιδευτικά σεμινάρια γύρω από το τυρί σε αλυσίδες supermarket πραγματοποιεί η ΟΠΤΙΜΑ

Η ΟΠΤΙΜΑ, η εταιρεία πίσω από τις γνωστές μάρκες τυροκομικών ΗΠΕΙΡΟΣ, Dirollo, Adoro, Λεβέτι και Kerrygold, υλοποιεί μια σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων για τους συνεργάτες της με τίτλο «Τυριά: Από την τυροκόμηση μέχρι το πιάτο του καταναλωτή». Στόχος των σεμιναρίων είναι η μεταφορά εξειδικευμένης τεχνογνωσίας γύρω από το τυρί, ενισχύοντας τις γνώσεις και την ετοιμότητα των εργαζομένων στα σημεία πώλησης.

Τα σεμινάρια καλύπτουν όλο το φάσμα της παραγωγής και διαχείρισης των τυροκομικών προϊόντων: από τις κατηγορίες τυριών και τυροκομικών προϊόντων, τα βασικά συστατικά και τα στάδια παραγωγής τους, μέχρι τον κατάλληλο εξοπλισμό, τη σωστή συντήρηση, την κοπή και την αποφυγή πιθανών κινδύνων. Τα εκπαιδευτικά προγράμματα προσαρμόζονται κάθε φορά στις ανάγκες της εκάστοτε συνεργαζόμενης αλυσίδας.

Πρόσφατα, η ΟΠΤΙΜΑ πραγματοποίησε σεμινάρια για 160 άτομα από την ομάδα supermarkets της ΑΒ Βασιλόπουλος,  με έμφαση στους υπεύθυνους αλλοιώσιμων και όσους χειρίζονται τυροκομικά προϊόντα στα καταστήματα.

Μέσα από video και φωτογραφικό υλικό από χαρακτηριστικές παραγωγικές διαδικασίες και πραγματικά case studies, στελέχη από τη Διεύθυνση Διασφάλισης Ποιότητας και Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων της ΟΠΤΙΜΑ απάντησαν στις πιο συχνές ερωτήσεις των καταναλωτών, παρουσίασαν τους πιθανούς κινδύνους στα τρόφιμα και ανέλυσαν τις πιο συχνές αιτίες ποιοτικών προβλημάτων και τους τρόπους αποφυγής μιας λανθασμένης διαχείρισης. Η εκπαίδευση βασίστηκε σε πρακτικά, καθημερινά παραδείγματα και ολοκληρώθηκε με γευστική δοκιμή προϊόντων που παράγει και εμπορεύεται η εταιρεία, κατά την οποία δόθηκαν επεξηγήσεις για τις διαφορές στη γεύση και την υφή που παρουσιάζουν οι διαφορετικοί τύποι τυριών.

Αντίστοιχα σεμινάρια έχουν ήδη υλοποιηθεί σε μια σειρά συνεργαζόμενων αλυσίδων, όπως Γαλαξίας, Χαλκιαδάκης, METRO, Κρητικός, καθώς και σε άλλους συνεργάτες της ΟΠΤΙΜΑ.

Με την πρωτοβουλία αυτή, η ΟΠΤΙΜΑ μεταφέρει στην αγορά τη βαθιά της γνώση για το τυρί, θέτοντας ακόμη υψηλότερα πρότυπα ασφάλειας και ποιότητας στον τυροκομικό κλάδο και συμβάλλοντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση και την ολοκληρωμένη ενημέρωση των καταναλωτών.

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μια πρωτοποριακή μελέτη από πανεπιστήμια της Καλιφόρνιας αποκαλύπτει πως ο εμποτισμός τυριών με κρασί μπορεί να μεταμορφώσει όχι μόνο τη γεύση τους αλλά και...

REPORTS

Σταθερός στις 148,7 μονάδες παρέμεινε ο δείκτης γαλακτοκομικών του FAO τον Μάρτιο, με την πτωτική πορεία των παγκόσμιων τιμών τυριού να αντισταθμίζεται από τις...

REPORTS

Το πρόγραμμα εξατομικευμένης εκπαίδευσης και πιστοποίησης για επαγγελματίες τυροκομικών προϊόντων της Whole Foods Market θα μπορούσε να αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα για την εξαγωγή...

REPORTS

Στο νησιωτικό σύμπλεγμα των Κυκλάδων, με το ιδιαίτερο ανάγλυφο, την τοπική χλωρίδα και τις ξεχωριστές συνθήκες, έχουν καταγραφεί δεκάδες είδη τυριών, από γάλατα ημιεκτατικών...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...