Connect with us

Αναζήτηση

BRANDING

Η ΟΜΗΡΟΣ κατέκτησε τις διεθνείς αγορές και συνεχίζει να επενδύει στην ποιότητα

Συνώνυµη της παράδοσης, της τεχνογνωσίας και της ποιότητας στην ελληνική, αλλά και την κυπριακή πλέον, τυροκοµία, η ελληνική γαλακτοβιοµηχανία ΟΜΗΡΟΣ έχει εδραιώσει τη θέση της στη διεθνή αγορά τυροκοµικών προϊόντων και συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία µένοντας πιστή στο όραµα και τις αξίες της.

Η οικογένεια Γιαννίτση, µε µία ιστορική διαδροµή 40 και πλέον ετών στο χώρο, επενδύει στρατηγικά στη δυναµική των Π.Ο.Π. προϊόντων, εξελίσσοντας ταυτόχρονα το προϊοντικό της µείγµα µε µεθοδικότητα, που της επιτρέπει να ενισχύει διαρκώς την εξαγωγική της δραστηριότητα σε Ευρώπη, Αµερική και Ασία.

∆ιαθέτοντας ήδη περισσότερους από 50 κωδικούς Φέτας και λευκών τυριών στο χαρτοφυλάκιό της, η ΟΜΗΡΟΣ προχώρησε πρόσφατα στην εξαγορά της ιστορικής και εδραιωµένης στο χώρο του χαλουµιού, κυπριακής εταιρείας A.Hadjipieris LTD, προσθέτοντας ακόµα ένα Π.Ο.Π. προϊόν υψηλής εξαγωγικής ζήτησης. Σύµφωνα µάλιστα µε το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας, η εξαγορά αυτή αποτελεί το πρώτο βήµα µίας νέας αναπτυξιακής σελίδας, που περιλαµβάνει  τη δηµιουργία υπερσύγχρονης παραγωγικής µονάδας εκτός ελληνικών συνόρων, µε δυνατότητες παραγωγής 12.000 τόνων χαλουµιού ετησίως, µία επένδυση ύψους 30 εκατ. ευρώ.

Ασφάλεια και ποιότητα

Με στόχο την εξασφάλιση ακόµα πιο αποδοτικών ελέγχων σε επίπεδο ποιότητας και ασφάλειας, η ΟΜΗΡΟΣ ενσωµατώνει διαρκώς νέες τεχνολογίες και συστήµατα αυτοµατισµού, καταφέρνοντας να παραµένει ευέλικτη και µε εντυπωσιακούς χρόνους απόκρισης στις ιδιαίτερες ανάγκες των διεθνών αγορών, στις οποίες δραστηριοποιείται. Σύντοµα, µάλιστα, ολοκληρώνεται η νέα επέκταση του εργοστασίου στα Τρίκαλα, µε τη δηµιουργία δεύτερης γραµµής παραγωγής λευκών τυριών. Το έργο αυτό θα αυξήσει σηµαντικά το capacity παραγωγής φέτας ΠΟΠ, καθώς η γραµµή ανεξαρτητοποιείται πλήρως από αυτή των λευκών τυριών.

Πρόσφατα, στη διεθνή έκθεση Anuga,  η εταιρεία παρουσίασε τις νέες κυλινδρικές συσκευασίες Φέτας και λευκών τυριών σε άλµη, και σύστησε στο διεθνές πελατολόγιό της τα νέα προϊόντα χαλουµιού µε τη διαχρονική ποιότητα της Hadjipieris και την αναγνωρισµένη ταυτότητα της ΟΜΗΡΟΣ.

Με ένα επιµελώς σχεδιασµένο στρατηγικό πλάνο, που θέτει στο επίκεντρο την αξιοποίηση της τεχνογνωσίας και τη διασφάλιση υψηλής ποιότητας στα προϊόντα της, η εταιρεία έκλεισε τον κύκλο εργασιών του 2024 µε αύξηση 20% και ετήσιο τζίρο που αγγίζει τα 90 εκατ. ευρώ, θέτοντας ακόµα πιο γερά θεµέλια για την επίτευξη των αναπτυξιακών της στόχων και για το 2025.

Σχετικά Άρθρα

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...