Connect with us

Αναζήτηση

BRANDING

Καινοτομία με επίκεντρο τον άνθρωπο από την ΟΛΥΜΠΟΣ

Με σταθερό γνώμονα την ποιότητα, τη φροντίδα και την καινοτομία, η ΟΛΥΜΠΟΣ συνεχίζει να επενδύει σε προϊόντα και ενέργειες που υπηρετούν όχι μόνο τη διατροφή, αλλά και τον άνθρωπο.

Αφοσιωμένη στη δημιουργία προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, η ΟΛΥΜΠΟΣ παρουσιάζει τη νέα καινοτόμα σειρά ροφημάτων γάλακτος DRINK EAT. Με βασικό μήνυμα «Αν η μέρα είναι busy, η διατροφή γίνεται…easy!», η σειρά αυτή αποτελεί έναν ιδανικό διατροφικό σύμμαχο για κάθε στιγμή της ημέρας.

Τα DRINK EAT ροφήματα προσφέρονται σε τρεις απολαυστικές γεύσεις — Βανίλια, Φιστίκι και Φράουλα — και διατίθενται σε πρακτικές συσκευασίες των 500ml, ιδανικές για κατανάλωση εν κινήσει. Κάθε συσκευασία ισοδυναμεί με ένα πλήρες γεύμα και περιλαμβάνει:

  • 35g πρωτεΐνης
  • 26 βιταμίνες και ιχνοστοιχεία
  • Χωρίς προσθήκη ζάχαρης
  • Χωρίς λακτόζη
  • Πηγή ασβεστίου
  • Παρασκευασμένο από 100% ελληνικό γάλα ΟΛΥΜΠΟΣ

Περισσότερο από ένα απλό ρόφημα, το DRINK EAT ενσωματώνεται εύκολα στον σύγχρονο τρόπο ζωής, προσφέροντας ισορροπημένη διατροφή χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα και την ευκολία.

Προσθήκη γραφής Braille στις συσκευασίες γάλακτος

Παράλληλα, με βαθιά κοινωνική ευαισθησία, η ΟΛΥΜΠΟΣ προχωρά σε μια ακόμη σημαντική πρωτοβουλία: την προσθήκη γραφής Braille στις συσκευασίες γάλακτος. Μέσα από τη νέα καμπάνια της, που υπογράφει η McVictor & Hamilton, αναδεικνύεται το μήνυμα «Πάνω απ’ όλα αισθάνομαι», υπογραμμίζοντας τη σημασία της συμπερίληψης και της προσβασιμότητας για τα άτομα με προβλήματα όρασης.

Η προσθήκη του κώδικα Braille στα καπάκια των συσκευασιών δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές με προβλήματα όρασης να αναγνωρίζουν το προϊόν με την αφή, διευκολύνοντας σημαντικά την καθημερινότητά τους. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη καμπάνια που ήδη προβάλλεται σε social media και τηλεόραση, με στόχο να αναδείξει τη δύναμη της ενσυναίσθησης και της ισότιμης πρόσβασης.

Σχετικά Άρθρα

BRANDING

Η ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε. αύξησε το μερίδιο της στην ελληνική αγορά τυροκομικών σε 13,7% το 2024, ενώ η εταιρεία καταγράφει δυναμική εκκίνηση και στο πρώτο...

BRANDING

«Προϊόν της Χρονιάς 2025» στον ομώνυμο διεθνή διαγωνισμό αναδείχθηκε το Κεφίρ Protein της ΟΛΥΜΠΟΣ.

BRANDING

Η ΟΛΥΜΠΟΣ ξεχώρισε στα φετινά βραβεία του διεθνούς διαγωνισμού Monde Selection, αποδεικνύοντας για ακόμα μία φορά την ανώτερη ποιότητά της. Τέσσερα προϊόντα υψηλής διατροφικής...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...