Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Εμπνέουν influencers τα μαλακά τυριά και τα αλείμματα, φτιάχνουν τάση με πολύχρωμες συνταγές

Από τον μεγεθυντικό φακό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης περνούν το τελευταίο διάστημα μια σειρά λευκών μαλακών τυριών και αλειμμάτων, με αιχμή το γνωστό cottage, τα οποία αποτελούν πηγή έμπνευσης για εύκολες και ανάλαφρες συνταγές που τα απομακρύνουν από τις καθιερωμένες και κάπως… «γιαγιαδίστικες» μαγειρικές τους χρήσεις.

Η συνθήκη αυτή, έρχεται να παρασύρει στη δύνη δημοφιλίας μέσων όπως το TikTok ή το Instagram και προϊόντα της ελληνικής τυροκομικής παράδοσης, όπως είναι για παράδειγμα το κατίκι ή το ανθότυρο. Οι δυνατότητες χρήσεις επεκτείνονται μέσα από viral συνταγές σε ευφάνταστα μπολ πρωινού, φανταχτερά τοστ, μέχρι ακόμα και παγωτό.

«Το τυρί cottage είναι τάση σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυτή τη στιγμή. Μερικές από τις αγαπημένες μας τάσεις που έχουμε δει περιλαμβάνουν έξυπνους συνδυασμούς γεύσεων χωρίς την διαδικασία της μαγειρικής και, μερικές γλυκές εκδοχές που παρέχουν ένα χορταστικό σνακ γεμάτο πρωτεΐνη», λέει η Rachael Keyes, υπεύθυνη περιεχομένου και επικοινωνίας Cabot.

Ο Keyes σημειώνει ότι μερικές από τις πρόσφατες συνταγές της Cabot περιλαμβάνουν τοστ πίτσας με μαρινάρα, τυρί cottage, λιαστή ντομάτα και φρέσκο βασιλικό, καθώς και γλυκά ή αλμυρά ντιπ που αναμειγνύουν το τυρί κότατζ με φρούτα, τριμμένο τυρί ή διάφορα μπαχαρικά.

«Το Cottage ενισχύθηκε με τον COVID το 2020, βλέποντας τις πωλήσεις σε δολάρια να αυξάνονται κατά 5% και τις πωλήσεις σε λίρες να αυξάνονται κατά 4% σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2019. Πριν από τον COVID, οι πωλήσεις του cottage είχαν απότομη έως πτώση», λέει, προσθέτοντας ότι οι αυξήσεις για το τυρί cottage προέρχονται από νέους (σπάνιους) αγοραστές που εισέρχονται στην κατηγορία και οι συνολικές αυξήσεις στα ποσοστά αγοράς οφείλονται στην αύξηση των δολαρίων ανά ταξίδι.

Το τυρί κότατζ, γνωστό ότι είναι ένα φυσικά σνακ με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, τείνει να είναι πιο δημοφιλές στους ηλικιωμένους καταναλωτές, σύμφωνα με την υπεύθυνη της κατηγορίας Cabot Rachel Richards. Ωστόσο, σημειώνει ότι η Cabot βλέπει ένα αναδυόμενο ενδιαφέρον για τους millennials και τις οικογένειες με υψηλότερο εισόδημα.

Η δημοτικότητα του cottage cheese μεταξύ νεότερων καταναλωτών και influencer είναι εμφανής σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το TikTok, όπου βίντεο με «συνταγές με τυρί cottage» έχουν 246,6 εκατομμύρια προβολές, με κορυφαία τα hashtags #cottagecheese (191,3 εκατομμύρια προβολές), #cottagecheeserecipe (27,3 εκατομμύρια προβολές ) και #cottagecheeserecipes (5,4 εκατομμύρια προβολές).

Σε ένα άλλο βίντεο TikTok με κορυφαίες προβολές (1,2 εκατομμύρια), ο προπονητής υγείας και ευεξίας Lainiecooks χρησιμοποιεί το Good Culture σε ένα «υγιεινό παγωτό με σχεδόν 60 γραμμάρια πρωτεΐνης», αναμειγνύοντας το cottage cheese με φράουλες, μέλι και κράκερ Graham και στη συνέχεια το παγώνει, για να φτιάξετε ένα κρεμώδες παγωτό cheesecake φράουλα.

Το Good Culture, το οποίο εμφανίζεται σε πολλά από αυτά τα βίντεο των inlfuencer , είναι σχετικά νεοεισερχόμενος στην κατηγορία τυριών cottage. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2015 από τους Jesse Merrill και Anders Eisner, οι οποίοι πίστευαν ότι το παραμελημένο superfood είχε τη δυνατότητα να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της πραγματικής τάσης για τα τρόφιμα. Το 2021, η Good Culture πρόσθεσε μια σειρά χωρίς λακτόζη και τον περασμένο Σεπτέμβριο η εταιρεία πρόσθεσε το Good Culture Organic Cottage Cheese Χωρίς Λακτόζη.

Η Nancy’s Probiotic Foods με έδρα το Όρεγκον φτιάχνει τυρί cottage εδώ και σχεδόν 50 χρόνια και επίσης έχει δει την ανάπτυξή της λόγω των πρόσφατων τάσεων.

«Τα οφέλη του τυριού κότατζ έχουν έρθει στο φως για πολλούς ανθρώπους, ειδικά για τους Gen Zers και τους millennials – αυτές οι νεότερες γενιές κεντρίζουν το ενδιαφέρον», λέει η Sheryl Kesey Thompson, δεύτερης γενιάς συνιδιοκτήτρια του Springfield Creamery, παρασκευαστών των Nancy’s Probiotic Foods. «Το τυρί κότατζ ελέγχει πολλά από τα κουτιά για τους millennials και το Gen Z – υψηλή πρωτεΐνη, χαμηλούς υδατάνθρακες, χωρίς πρόσθετα σάκχαρα και καθαρή ετικέτα. Υπήρξαν οι οδηγοί στην πρόσφατη τάση του cottage cheese, ειδικά καθώς μοιράζονται τους μοναδικούς τρόπους χρήσης του τυριού κότατζ».

Και φαίνεται να μην υπάρχει όριο στους δημιουργικούς τρόπους χρήσης του cottage cheese αυτές τις μέρες, προσθέτει ο Thompson, μεταξύ άλλων ως υποκατάστατο με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες για ξινή κρέμα, ως βάση για ντιπ, ψημένα σε cheesecakes, σε τοστ, σε λαζάνια, φριτάτες , και σαν σαντιγί παρφέ με φρέσκα φρούτα.

«Λατρεύουμε να εισάγουμε νέους ανθρώπους στο τυρί cottage, ειδικά σε αυτούς που μπορεί να το έβλεπαν μόνο ως συνοδευτική σαλάτα που η γιαγιά τους στρώνει με μαρούλι και σερβίρεται με κονσέρβα ανανά», λέει ο Thompson. «Το σημερινό τυρί cottage έφτασε. Μοιραζόμαστε δημιουργικές συνταγές που περιλαμβάνουν ντιπ, cheesecakes, τοστ κέικ, smoothies κ.λπ., χρησιμοποιώντας τυρί cottage. Όλοι έχουμε δει επίσης τα βίντεο με σαντιγί cottage που μοιράζονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης — πολλοί δημιουργικοί τρόποι για να χρησιμοποιήσετε ένα υγιεινό προϊόν με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη».

Μία από τις νεότερες καινοτομίες του τυριού κότατζ στην αγορά είναι το Kemps’ Smooth Cottage Cheese, ένα τυρί cottage με πλήρες γάλα 4% που δεν έχει πήγμα και απαλή και κρεμώδη υφή σε γεύσεις Mixed Berry, Strawberry and Strawberry Banana. Το προϊόν, το οποίο παρουσιάστηκε στις αρχές Φεβρουαρίου, σχεδιάστηκε για να βοηθήσει στην αναζωογόνηση του τυρί cottage για έναν καινούργιο, νεότερο καταναλωτή και η συσκευασία του περιλαμβάνει τους χαρακτήρες της Hasbro Peppa Pig, PJ Masks και Transformer.

Η Kemps LLC, μια εξ ολοκλήρου θυγατρική της Dairy Farmers of America, διεξήγαγε μια Έρευνα Στάσεων και Χρήσης όπου περισσότερο από το 40% των ερωτηθέντων είπαν ότι θα είχαν κίνητρο να φάνε τυρί κότατζ αν είχε καλύτερη γεύση και καλύτερη υφή.

«Αναγνωρίσαμε ότι δεν προτιμούν όλα τα παιδιά, ειδικά εκείνοι που τρώνε επιλεκτικά, το τυρί cottage λόγω της υφής του», λέει η Rachel Kyllo, ανώτερη αντιπρόεδρος, μάρκετινγκ και καινοτομίας, Kemps LLC.

«Το τυρί κότατζ είναι μια διατροφική δύναμη με σημαντικά περισσότερη πρωτεΐνη από το γιαούρτι», προσθέτει. «Είδαμε την ευκαιρία να σχεδιάσουμε ένα προϊόν cottage cheese ειδικά για παιδιά όπως αυτό που βλέπουμε στην κατηγορία του γιαουρτιού.

Το τελικό αποτέλεσμα ήταν το Kemps Smooth Cottage Cheese – η θρεπτική αξία του τυριού cottage, αλλά τα τυροπήγματα αναμειγνύονται με αληθινά φρούτα για να δημιουργήσουν μια ομαλή και κρεμώδη γευστική εμπειρία που αγαπούν τα παιδιά».

Για να προωθήσει το λανσάρισμα του νέου προϊόντος, η Kemps ανέπτυξε μια στρατηγική μάρκετινγκ 360 μοιρών που περιλάμβανε διαφήμιση, μάρκετινγκ αγοραστών/στο κατάστημα, καμπάνια δημοσίων σχέσεων και στρατηγικές επιρροής. Ο Kyllo λέει από αυτές τις προσφορές, ότι ο Kemps έλαβε πολλές θετικές αντιδράσεις και αυξήθηκε η αναγνωρισιμότητα του προϊόντος. Προσθέτει ότι καθώς η Kemps καινοτομεί συνεχώς με νέες γεύσεις προϊόντων και κάνει διάφορες αναμίξεις, μια «ενήλικη» έκδοση του Kemps Smooth Cottage Cheese θα μπορούσε να είναι κοντά.

«Οι καταναλωτές βρίσκουν περισσότερους τρόπους για να ενσωματώσουν το προϊόν στη διατροφή τους και το Kemps Smooth Cottage Cheese προσφέρει μια λύση για γονείς που αναζητούν επιλογές υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες και θρεπτικές ουσίες για τα παιδιά τους», λέει.

«Καθώς περισσότεροι άνθρωποι δοκιμάζουν το τυρί κότατζ και βρίσκουν νέους και συναρπαστικούς τρόπους για να το εισάγουν στη διατροφή τους, αναμένουμε ότι η κατηγορία θα συνεχίσει να επεκτείνεται με νέες καινοτομίες για να καλύψει τη ζήτηση των καταναλωτών».

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Ο FDA και το CDC στις ΗΠΑ, σε συνεργασία με κρατικούς και τοπικούς εταίρους, διερευνούν τα αίτια πίσω από το πολυετές, πολυπολιτειακό ξέσπασμα λοιμώξεων...

REPORTS

Κοντά στην εξαγορά της γαλακτοβιοµηχανίας Κολιός βρίσκεται σύµφωνα µε πληροφορίες από πηγές της αγοράς η γαλλική πολυεθνική γαλακτοβιοµηχανία, Lactalis. Οι δύο πλευρές βρίσκονται σε...

REPORTS

H πίστη στην εθνική τυροκομική παράδοση οδηγεί μεγάλους ομίλους και συνεταιρισμούς στην Ιταλία σε συμπράξεις στρατηγικού χαρακτήρα, με στόχο την περαιτέρω διείσδυση σκληρών τυριών,...

REPORTS

Συνέργειες σε επίπεδο παραγωγής προϊόντων για τη μία ή την άλλη πλευρά, κοινά εμπορικά δίκτυα και δίκτυα προμηθειών και διανομής, διεύρυνση των εξαγωγών θα...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...