Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι Γερμανοί καταναλωτές δεκτικοί στα γαλακτοκομικά προϊόντα ακριβούς ζύμωσης

Οι Γερμανοί καταναλωτές είναι δεκτικοί στο να δοκιμάσουν γαλακτοκομικά προϊόντα ακριβούς ζύμωσης, όπως δείχνει νέα έρευνα από επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Gottingen.

Η έρευνα φέρει την υπογραφή του κυβερνητικού οργανισμού LI Food – Landesinitiative Ernahrungswirtschaft Niedersachsen και του Γερμανικού Ινστιτούτου Τεχνολογιών Φαγητού (DIL), με τους μελετητές να εξετάζουν πως διάφορες πτυχές πληροφόρησης επηρεάζουν την αποδοχή των γαλακτοκομικών ακριβούς ζύμωσης, δηλαδή προϊόντων που παρασκευάζονται με την τεχνητή δημιουργία πρωτεϊνών που βρίσκονται στα αυγά και στο γάλα, μέσω βακτηρίων και άλλων μικροοργανισμών, που μπορούν να αντιγράψουν την γεύση και την υφή των παραδοσιακών τυροκομικών, με μια πιο βιώσιμη διαδικασία παραγωγής.

Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι οι πληροφορίες που σχετίζονται με την παραγωγή των συγκεκριμένων τυροκομικών προϊόντων δεν είχε ιδιαίτερη επιρροή στην πρόθεση των καταναλωτών να τα δοκιμάσουν, με μικρό αποτρεπτικό παράγοντα να αποτελεί η γνώση σχετικά με την γενετική τροποποίηση των μικροοργανισμών, που απαιτεί η παραγωγική διαδικασία, και την πιθανή μείωση του εισοδήματος των κτηνοτρόφων, ελέω της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Εντούτοις, η πληροφόρηση των καταναλωτών για τις θετικές επιδράσεις της ακριβούς ζύμωσης στο περιβάλλον και στην υγεία των ζώων έδειξαν να ενθαρρύνουν τους Γερμανούς να αποδεχτούν τα καινοτόμα προϊόντα.

Η βασική ερευνήτρια του project και διευθύντρια του τμήματος marketing για Φαγητά και Αγροτικά Προϊόντα του Πανεπιστημίου του Gottingen, Δρ. Sarah Kuhl, δήλωσε πως παρότι οι Γερμανοί είναι δεκτικοί προς τα προϊόντα ακριβούς ζύμωσης, αν έχουν πληροφορηθεί για τα οφέλη και την υψηλή ποιότητα τους, είναι απαραίτητο να διευθετηθούν οι ανησυχίες για τον αντίκτυπο τους στην παραδοσιακή γεωργία.

Με πληροφορίες από European Supermarket Magazine

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Πιστός στην απόφαση του να προχωρήσει στην αποεπένδυση παγκόσμιων εμπορικών σημάτων του παρέμεινε ο συνεταιριστικός κολοσσός της Νέας Ζηλανδίας, Fonterra, θέτοντας ως προτεραιότητα της...

REPORTS

«Καράβι που βουλιάζει» φαντάζει η αγορά βρεφικού γάλακτος στην Κίνα, με τους εγχώριους, αλλά και τους διεθνείς παραγωγούς να στρέφονται προς προϊόντα που προορίζονται...

REPORTS

Ο κτηνοτροφικός συνεταιρισμός Eko-Süd (Eco-Milk) στο Αζερμπαϊτζάν τιμά τις νομαδικές ρίζες και ανοίγει νέους δρόμους στην παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων

REPORTS

Στην παραγωγή ενός τυριού τύπου φέτας ποντάρει η Lactalis USA, η οποία ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε μια επένδυση ύψους 55 εκατ. δολαρίων για...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...