Σήµερα ο επικεφαλής της επιχείρησης πλέον µπορεί και προσδίδει στη διαδικασία της τυροκόµησης στοιχεία γαστρονοµικής αντίληψης, ανοίγοντας το βάδισµά του προς το εξωτερικό και διεκδικώντας και κατακτώντας τα τελευταία χρόνια διακρίσεις και βραβεία που αποτελούν το επιστέγασµα στην προσπάθειά του. Μέληµα του δραστήριου τυροκόµου Γιώργου Ρόζη είναι να διευρύνει τις συνεργασίες του µε τους παραγωγούς, όντας και εκείνος µέλος κτηνοτροφικής οικογένειας, ενώ µε την εισκόµιση επιπλέον γάλακτος επιδιώκει να αυξήσει την παραγωγή του και να διαθέσει τα τυριά του και σε εξαγωγές, καλύπτοντας την υφιστάµενη ζήτηση. Σήµερα, εισκοµίζει περίπου 1,5 τόνο πρόβειου γάλακτος ηµερησίως µε βασικό παραγόµενο προϊόν τη Γραβιέρα σε πολλές διαφορετικές παραλλαγές αλλά και τη βραβευµένη Μυζήθρα Γραβιέρας, ενώ σχεδιάζει να επεκτείνει την παραγωγή και στο τυρί από κατσικίσιο γάλα, συνεργαζόµενος µε ντόπιους κτηνοτρόφους. Τα προϊόντα του τυροκοµείου διατίθενται, εκτός από παντοπωλεία και delicatessen, σε αρκετές µεγάλες αλυσίδες όπως ΑΒ Βασιλόπουλος, Κρητικός και My Μarket ενώ επίκειται η τοποθέτησή τους στα ράφια του Σκλαβενίτη.
Η «Βασίλισσα» του Τυροκοµείου
Σε πολλές διαφορετικές παραλλαγές διατίθεται η βραβευµένη Γραβιέρα Ρόζη, η Βασίλισσα του τυροκοµείου, όπως την αποκαλούν, Τρούφα, άγρια ρίγανη, θυµάρι, κρόκος Κοζάνης χρωµατιστά πιπέρια, µαύρο πιπέρι και σαφράν δίνουν έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα σε κάθε παραλλαγή, εναρµονιζόµενες και όχι επικαλύπτοντας την εξέχουσα γεύση που προσφέρει το πρόβειο γάλα, ενώ όπως λέει ο ίδιος ο επικεφαλής του Τυροκοµείου Γιώργος Ρόζης «νέες γεύσεις και παραλλαγές µε µέλι, µπράντι, µοσχάτο, πορτοκάλι αλλά και κάστανο που θα κυκλοφορήσει τα Χριστούγεννα, είναι µερικά από τα νέα τυριά που ετοιµάζω για το µέλλον και έπεται συνέχεια».