Το τελευταίο τρίμηνο, κυκλοφόρησε συσκευασίες με την Bel Foods. Ο Sinha, σε συνέντευξη του στο ETRetail , αποκάλυψε ότι η εταιρεία θα παρουσιάσει νέα προϊόντα από κοινού αυτό το τρίμηνο. Μιλώντας για τη συνολική επιχείρηση τυριών, ανέφερε: «Η κατηγορία τυριών στην Ινδία αποτελεί μια επιχείρηση Pareto. Αυτό σημαίνει ότι οι κορυφαίες μητροπόλεις συνεισφέρουν σχεδόν 80-90% των πωλήσεων. Έτσι, ο εστίαση θα είναι στις κορυφαίες αστικές πόλεις.» Στις μεγάλες αστικές πόλεις, η κατηγορία τυριών έχει χαμηλή διείσδυση και χαμηλή κατανάλωση στα νοικοκυριά. Επομένως, σύμφωνα με αυτόν, υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία σε αυτές τις πόλεις. Για να εισχωρήσει βαθύτερα στα νοικοκυριά, η Britannia Bel Foods εργάζεται πάνω στην προσβασιμότητα και την προσιτότητα. Σχεδιάζει να παρουσιάσει φακελάκια των 10 ρουπιών και να επεκτείνει πολλαπλασιαστικά τη διανομή της σε μεγάλες αστικές πόλεις.
Συνολική εστίαση, οδηγοί ανάπτυξης και στρατηγικές
Η εταιρεία επιδιώκει να αυξήσει δυναμικά το μερίδιό της στην αγορά, εκπαιδεύοντας και το καταναλωτικό κοινό προς αυτή την κατεύθυνση. Δήλωσε ότι οι κινητήριοι παράγοντες της ανάπτυξής της θα βασίζονται σε καινοτομίες προϊόντων, διανομή και βελτίωση προϊόντων.
Σύμφωνα με τον Sinha, τα τελευταία 2-3 χρόνια έχουν «δημοκρατικοποιήσει» την κατηγορία. Η πανδημία βοήθησε στη δημιουργία μιας σχετικής αισιοδοξίας, καθώς οι καταναλωτές δεν μπορούσαν να καταναλώσουν φαγητό από τα εστιατόρια. Δίκτυα, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού εμπορίου και του σύγχρονου εμπορίου (MT), έχουν συνεισφέρει αρκετά στη συνολική ανάπτυξη και αποτελούν τους παράγοντες επέκτασης και για τον τομέα των τυριών, μαζί με τον παραδοσιακό εμπόριο, όπου θα επικεντρωθεί στο έργο διεύρυνσης της διανομής.
Στον τομέα του οργανωμένου λιανικού εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο και το σύγχρονο εμπόριο συνεισφέρουν από κοινού το 50% στη συνολική επιχειρηματική δραστηριότητα του τομέα. Η Britannia Bel Foods στοχεύει να φτάσει σε συνεισφορά 100% από αυτά τα δύο κανάλια, καθώς σχεδιάζει να επενδύσει σε αυτά. Σύμφωνα με τον Sinha, «Θα εκμεταλλευτούμε αυτά τα κανάλια για να είμαστε ορατοί και για να δημιουργήσουμε δοκιμές και διάφορες δραστηριότητες δειγματοληψίας. Καθώς οι καταναλωτές αγοράζουν από αυτά τα κανάλια, γίνεται κρίσιμο να επενδύσουμε και να αναπτύξουμε αυτά τα κανάλια.» Όσον αφορά τις στρατηγικές και τις επενδύσεις για την ανάπτυξη της επιχείρησης, ο Sinha δήλωσε: «Εξετάζουμε μια στρατηγική πολυμέσων, και η κύρια πρωτοβουλία θα είναι μέσω του ψηφιακού χώρου για να κάνει κάποιος τις αγορές του.».
Βιομηχανική Παραγωγή
Η Britannia είχε στήσει μια τυροκομική μονάδα στο Ranjangaon, Pune στη Μαχαράστρα, με επένδυση περίπου 600 κρορών (600 εκατομμύρια ινδικές ρουπίες), όπου αποκτά γάλα από κτηνοτρόφους στην περιοχή. Τα προϊόντα τυριού της κοινής επιχείρησης παράγονται επίσης σε αυτήν την εγκατάσταση και τα προϊόντα συνδυάζονται με τα εμπορικά σήματα Britannia και The Laughing Cow.
Πηγή: retail.economictimes.indiatimes.com