Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης σημείωσε ο όμιλος FrieslandCampina στο α’ εξάμηνο 2025

Αυξημένος κατά 20,6% παρουσιάστηκε στο α’ εξάμηνο 2025 ο κύκλος εργασιών της γαλακτοβιομηχανίας FrieslandCampina που ανήλθε στα 363 εκατ. ευρώ, χάρη στις καλές επιδόσεις του τμήματος εξειδικευμένης θρέψης και συστατικών της, καθώς και των προγραμμάτων εξοικονόμησης Expedition 2030 και Performance+.

Τα καθαρά κέρδη της FrieslandCampina αυξήθηκαν κατά περίπου 25,7% στα 230 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του οικονομικού της έτους, ενώ ανοδικά κινήθηκε στην ίδια περίοδο και ο τζίρος του ομίλου που ανήλθε στα 6,8 δισ. ευρώ, παρά του μικρότερου όγκου πωλήσεων, λόγω των υψηλότερων τιμών.

Αναφορικά με τις επιδόσεις του ομίλου στα μισά του έτους, ο διευθύνων σύμβουλος της Royal FrieslandCampina N.V., Jan Derck van Karnebeek, τόνισε ότι «Ο στόχος μας να κερδίσουμε μερίδιο στην αγορά και να βελτιώσουμε τα περιθώρια κέρδους αποδίδει. Παρά τις δυσκολίες σε κάποιες περιοχές, τα μικτά περιθώρια αυξήθηκαν, και δημιουργήσαμε μια θετική ροή χρημάτων». Στο πρώτο εξάμηνο του 2025, η FrieslandCampina κατάφερε να εξοικονομήσει 132 εκατ. ευρώ.

Εντούτοις, η προμήθεια γάλακτος από τα μέλη του συνεταιριστικού κολοσσού μειώθηκε κατά 1,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, και κατήλθε στα 4,6 δισ. κιλά, εξαιτίας του κλεισίματος συνεργαζόμενων κτηνοτροφικών μονάδων λόγω γήρανσης των ιδιοκτητών και της αβεβαιότητας που διέπει τον κλάδο.

Στην Ευρώπη η FrieslandCampina είδε τις κορυφαίες επωνυμίες της να σημειώνουν ανάπτυξη παρά μια μικρή συνολικά μείωση του όγκου πωλήσεων της, λόγω των χαμηλών επιδόσεων των μικρότερων επωνυμιών της.

Πρόβλεψη για μείωση κερδών

Παρά τις ικανοποιητικές αποδόσεις στο α’ εξάμηνο του έτους, η FrieslandCampina αναμένει να αντιμετωπίσει αρκετές δυσκολίες στο υπόλοιπο του 2025. Έτσι, προβλέπει χαμηλότερη κερδοφορία, λόγω των χρηματιστηριακών εξελίξεων και των συνθηκών που επικρατούν στην αγορά γάλακτος.

Παρόλα αυτά η FrieslandCampina παραμένει αισιόδοξη ότι τα προγράμματα εξοικονόμησης κόστους που τρέχει θα συμβάλλουν στη μετρίαση του αντίκτυπου τυχών προκλήσεων, με τον όμιλο να αναμένει να πετύχει τον στόχο εξοικονόμησης περίπου 400-500 εκατ. ευρώ που είχε θέσει το 2023.

 

 

Σχετικά Άρθρα

BRANDING

Σε ανασχεδιασμό της συσκευασίας της φέτας Π.Ο.Π. προχωράει η Δωδώνη, υιοθετώντας μια σύγχρονη αισθητική με καθαρές γραμμές και μοντέρνο σχεδιασμό. Η νέα συσκευασία της...

REPORTS

Με θετικό πρόσημο και αυξημένο κύκλο εργασιών έναντι του προηγούμενου έτους έκλεισε το 2024 για την ΟΠΤΙΜΑ ΑΕ. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας...

REPORTS

Η ΚΡΙ-ΚΡΙ ανακοίνωσε την ένταξη του επενδυτικού της σχεδίου “Greek Yogurt Dynamo” στο καθεστώς των Στρατηγικών Επενδύσεων, όπως αποφασίστηκε από τη Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών...

BRANDING

Στην κορυφή της λίστας του Taste Atlas με τα 100 καλύτερα τυριά του κόσμου βρίσκεται η Γραβιέρα Νάξου ΠΟΠ, με βάση τις αξιολογήσεις περισσότερων...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...