Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Με προσήλωση στην ποιότητα πρωτοπορεί στην παραγωγή βιολογικής φέτας η Ρούσσας ΑΕ

Ξεκίνησε τη διαδρομή της το 1952 και έκτοτε η εταιρεία ΡΟΥΣΣΑΣ ΑΕ ακολουθεί πιστά τις παραδοσιακές μεθόδους παραγωγής Φέτας και ομοειδών τυριών, ώστε να επιτύχει ένα πραγματικά αυθεντικό προϊόν με απαράμιλλη γεύση.

Η τεχνογνωσία της προήλθε κατά κύριο λόγο από τους νομάδες προγόνους της, τους Σαρακατσάνους, που για αιώνες μετακινούνταν με τα κοπάδια τους από τα χειμαδιά στα ορεινά βοσκοτόπια των Αγράφων και της Πίνδου.

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση τον Τυροκόμου Μαΐου-Ιουλίου 2025

Η παραγωγική δυνατότητα, οι τεχνικές, το πρωτοποριακό πνεύμα και οι συνεχείς επενδύσεις σε τεχνολογία, έρευνα και ανάπτυξη, σε συνδυασμό με το όραμα της ηγεσίας της, την εμπειρία και την παράδοση της οικογένειας, εγγυώνται την άριστη ποιότητα των προϊόντων της και αποτελούν τους βασικούς λόγους που σταδιακά η εταιρεία εξελίχθηκε, από μικρή οικογενειακή επιχείρηση σε μία από τις μεγαλύτερες και πιο αξιόλογες ελληνικές βιομηχανίες τυροκομικών προϊόντων.

Οι εγκαταστάσεις της βρίσκονται στον Αλμυρό Μαγνησίας, σε ένα τεχνολογικά υπερ-σύγχρονο εργοστάσιο με υψηλές προδιαγραφές ποιότητας, υγιεινής και ασφάλειας πιστοποιημένες από διεθνείς οργανισμούς. H Ρούσσας ΑΕ υπήρξε πρωτοπόρος στην παραγωγή βιολογικής Φέτας στην Ελλάδα και παραμένει ο κυριότερος παραγωγός αυτού του προϊόντος που έχει διακριθεί επανειλημένα στους διεθνείς διαγωνισμούς ποιότητας. Επιπλέον, είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός και εξαγωγέας συσκευασμένης Φέτας που ωριμάζει με τον παραδοσιακό τρόπο σε ξύλινα βαρέλια από ξύλο οξιάς.

Δυναμική εξωστρέφεια

Η εταιρεία συνεχίζει με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης την ανοδική πορεία που διαγράφει τα τελευταία χρόνια με τη δραστηριοποίηση στις αγορές του εξωτερικού να αποτελεί βασικό πυλώνα επίτευξης των στρατηγικών της στόχων. Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές φτάνουν μέχρι και στο 95% της ετήσιας παραγωγής της σε 40 χώρες.Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι σταθερή η παρουσία της εταιρείας σε μεγάλες διοργανώσεις του εξωτερικού, όπως η Sial, η Anuga και η Fancy Food, με στόχο να αφουγκραστεί κάθε φορά τις ανάγκες των καταναλωτών ώστε να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις εξελισσόμενες διατροφικές συνήθειες.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η Danone παρουσίασε αυτή την εβδομάδα ένα νέο πρωτεϊνικό ρόφημα υπό το brand γιαουρτιών Oikos, καθώς ανταγωνιστικές εταιρείες όπως η Fairlife και η Chobani...

BRANDING

Τρία χρυσά βραβεία κατέκτησε η Φάρμα Κουκάκη στα Greek Export Awards 2025, επιβεβαιώνοντας την εξωστρέφεια που τη διακρίνει και που την έχει καταστήσει μια...

BRANDING

Με ένα από τα πιο εμβληματικά ελληνικά τυριά, τη Γραβιέρα Νάξου Π.Ο.Π., κάνει δυναμική είσοδο στην ιταλική αγορά η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Νάξου (Ε.Α.Σ.)...

REPORTS

Σε επιχειρηµατικό άλµα µε µεγάλο ενδιαφέρον αλλά και σε επιλογή µε πολλά ρίσκα δείχνει να εξελίσσεται η εξαγορά της ηπειρώτικης γαλακτοβιοµηχανίας ∆ωδώνη από τα...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...