Η καμπάνια που φέρει τον τίτλο «Full of Character», στοχεύει να αναδείξει την πλούσια κληρονομιά, την εξαιρετική ποιότητα και τις ακαταμάχητες γεύσεις των ευρωπαϊκών τυριών, και συγκεκριμένα των γαλλικών τυριών όπως το Brie, το Camembert, το Emmental, το Blue cheese, καθώς και να κατακτήσει τις καρδιές των λατρών του τυριού στην Ινδία. Η καμπάνια θα υλοποιηθεί από το Γαλλικό Συμβούλιο των Γαλακτοκομικών (CNIEL).
Το «Full of Character» αποτελεί ένα φόρο τιμής στην τέχνη της παραγωγής τυριών στην Ευρώπη, παρουσιάζοντας την ποικιλία γεύσεων, υφών και αρωμάτων που έχουν καταστήσει τα γαλλικά τυριά ένα αγαπημένο στάνταρ στα τραπέζια παγκοσμίως.
Η εν λόγω καμπάνια στοχεύει στην εκπαίδευση και μύηση των καταναλωτών στις περίπλοκες γεύσεις των γαλλικών τυριών και εν γένει των ευρωπαϊκών. Αυτό περιλαμβάνει εργαστήρια και καμπάνιες με επιρροές, εκδηλώσεις για τον τύπο, διαδραστικές δοκιμές και μαθήματα με επιδέξιους ειδικούς στα τυριά, για να παρουσιαστεί η χρήση των γαλλικών τυριών σε παραδοσιακά και σύγχρονα πιάτα.
«Το πάθος μας για τα γαλλικά τυριά βρίσκεται στην καρδιά κάθε δράσης μας, και με την καμπάνια ‘Full of Character’, είμαστε ενθουσιασμένοι να μοιραστούμε την αγάπη μας για αυτά τα εξαιρετικά τυριά με τους λάτρεις του τυριού και τους λάτρεις του φαγητού στην Ινδία», δήλωσε η Emilie Martin, διευθύντρια διαχείρισης APAC στο CNIEL. Σύμφωνα με τη δέσμευσή τους για τη βιωσιμότητα και την υπεύθυνη παραγωγή, θα τονίσουν επίσης την αφοσίωσή τους στην προστασία των ζώων και την περιβαλλοντική διαχείριση κατά τη διάρκεια της καμπάνιας. Οι μακροχρόνιες σχέσεις με αξιόπιστους αγρότες και τυροκόμους εξασφαλίζουν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας ενώ διατηρούν τις αξίες της αυθεντικότητας και του σεβασμού προς το περιβάλλον.
«Είμαστε πολύ περήφανοι για την ποιότητα και την τέχνη των γαλλικών τυριών μας και δεσμευόμαστε να υποστηρίζουμε τις παραδοσιακές μεθόδους που έχουν περάσει από γενιά σε γενιά», πρόσθεσε η Emilie. «Μέσα από το ‘Full of Character’, στοχεύουμε όχι μόνο στο να γιορτάσουμε τις εξαιρετικές γεύσεις των γαλλικών τυριών, αλλά και να αυξήσουμε την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της υποστήριξης μιας βιώσιμης και υπεύθυνης παραγωγής τυριού.»
Η καμπάνια θα περιλαμβάνει επίσης συνεργασίες με μια επιλεγμένη γκουρμέ αλυσίδα καταστημάτων, τονίζοντας την ποικιλία και τη μοναδική ποιότητα της ευρωπαϊκής προσφοράς στα καταστήματα. Θα διοργανωθούν διάφορες ημέρες γευσιγνωσίας σε επιλεγμένα καταστήματα. Με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η καμπάνια στοχεύει επίσης να ενθαρρύνει τους λάτρεις του τυριού να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, τις συνταγές τους και την αγάπη τους για τα γαλλικά τυριά στο Facebook και το Instagram.
Πηγή: devdiscourse.com