Αυτό ήταν μια θερμή γιορτή της πλούσιας κληρονομιάς, της εξαιρετικής ποιότητας και των ακαταμάχητων γεύσεων των γαλλικών τυριών, συμπεριλαμβανομένων των εμβληματικών ποικιλιών όπως Brie, Comté, Camembert, Emmental, Blue cheese, Raclette που κέρδισαν τις καρδιές των λάτρεων του τυριού σε όλη την Ινδία. Για την έναρξη αυτής της καμπάνιας, το CNIEL έχει φιλοξενήσει μέχρι στιγμής ένα influencer εργαστήριο, μια εκδήλωση δικτύωσης και ένα εργαστήριο μαγειρικής.
Το «Full of Character», που είναι μια καμπάνια τριών ετών, αποτίει φόρο τιμής στην τέχνη και την δεξιοτεχνία που χαρακτηρίζει την παραγωγή τυριών στην Ευρώπη. Με περισσότερες από 1200 ποικιλίες τυριών διαθέσιμες στην Γαλλία, η καμπάνια παρουσιάζει την ποικιλία σε γεύσεις, υφές και αρώματα που έχουν καταστήσει αυτές τις ποικιλίες τυριών αγαπημένα απολαυστικά εδέσματα σε τραπέζια σε όλο τον κόσμο. Αυτή η καμπάνια στοχεύει στην ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τις λεπτομέρειες του γαλλικού τυριού και στο να τους εμπνεύσει να αγκαλιάσουν τη χαρά του να απολαμβάνουν κάθε μια από αυτές τις νόστιμες δημιουργίες.
Υλοποιημένες από το CNIEL, διοργανώθηκε μια σειρά συναρπαστικών εκδηλώσεων και εμπειριών για να βυθίσουν πλήρως τους λάτρεις του τυριού στον μαγικό κόσμο του γαλλικού τυριού. Το εργαστήριο influencer συγκέντρωσε σημαντικές φωνές, όπως σεφ και influencers φαγητού, για να βιώσουν τη γοητεία του γαλλικού τυριού μέσα από διαδραστικές δοκιμές και μαθήματα από τον κορυφαίο βραβευμένο τυροκόμο, Francois Robin. Επίσης, φιλοξενήθηκε μια εκδήλωση δικτύωσης για τα μέσα ενημέρωσης και επαγγελματίες του χώρου προκειμένου να αναδείξουν την τέχνη και την αφοσίωση που χρειάζεται για την παραγωγή γαλλικών τυριών υψηλής ποιότητας.
Μετά από αυτές τις εμπειρίες, το CNIEL διοργάνωσε επίσης ένα μαγειρικό εργαστήριο σε ένα διάσημο κολέγιο κοντά στο Mumbai. Αυτό προσέφερε μια συναρπαστική και μοναδική ευκαιρία στους νέους σεφ να μάθουν για την ευελιξία του γαλλικού τυριού.
Στο πλαίσιο της δέσμευσής τους για την βιωσιμότητα και την υπεύθυνη παραγωγή, ο γαλλικός γαλακτοκομικός τομέας τονίζει την αφοσίωσή του στην ευημερία των ζώων και στην περιβαλλοντική διαχείριση μέσω της καμπάνιας. Οι ντόπιοι Γάλλοι αγρότες και τυροκόμοι εξασφάλισαν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας, διατηρώντας ταυτόχρονα τις αξίες της αυθεντικότητας και της περιβαλλοντικής ευθύνης.
«Αισθανόμαστε μεγάλη υπερηφάνεια που βρισκόμαστε στο προσκήνιο του εφοδιασμού γαλλικών τυριών στην Ινδία. Η καμπάνια μας, που αναδεικνύει την ποικιλομορφία και την ποιότητα των γαλλικών τυριών, υπογραμμίζει την απρόσκοπτη δέσμευσή μας στη αγορά της Ινδίας. Καθώς γιορτάζουμε την επιτυχία των πρόσφατων πρωτοβουλιών μας, ανυπομονούμε να εξερευνήσουμε τις απεριόριστες δυνατότητες που μας περιμένουν», δήλωσε ο Laurent Damien, ο Γενικός Διευθυντής στο CNIEL και Πρόεδρος του EMF.
Η καμπάνια «Full of Character» θα συνοδεύεται επίσης από μια εκτενή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που θα αναδείξει την ποικιλία και την ασυναγώνιστη ποιότητα των γαλλικών τυριών. Μέσω κοινωνικών μέσων όπως το Facebook και το Instagram, το European Milk Forum σχεδιάζει να ενθαρρύνει τους λάτρεις να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, τις συνταγές τους και την αγάπη τους για τα γαλλικά τυριά, προωθώντας έτσι μια δυναμική και ενεργή κοινότητα από γνώστες του τυριού.
Τους επόμενους μήνες, ως μέρος της καμπάνιας «Full of Character», η CNIEL σχεδιάζει να φιλοξενήσει πολλές τέτοιες διαδραστικές δοκιμές, καμπάνιες με επιρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προωθητικές ενέργειες στα καταστήματα και πολλά άλλα, για να δώσει στους Ινδούς μια γεύση του γαλλικού τυριού.
Πηγή: aninews.in