Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Τριπλή διάκριση της ΗΠΕΙΡΟΣ στα διεθνή βραβεία γαστρονομίας Olymp Taste Awards

Με δύο Πλατινένια και ένα Χρυσό Βραβείο τιμήθηκαν τα προϊόντα της ΗΠΕΙΡΟΣ στον 10ο διεθνή διαγωνισμό Olymp Taste Awards 2025, έναν θεσμό που αναδεικνύει κορυφαία προϊόντα που ξεχωρίζουν στη διεθνή γαστρονομία.

Το Πλατινένιο Βραβείο απέσπασαν η Βιολογική Φέτα ΠΟΠ ΗΠΕΙΡΟΣ και η ΗΠΕΙΡΟΣ Αλειφωτή, ενώ το Χρυσό Βραβείο απονεμήθηκε στην κλασική Φέτα ΠΟΠ ΗΠΕΙΡΟΣ με τη διαχρονική γεύση και ποιότητα ΗΠΕΙΡΟΣ.

Τα προϊόντα αξιολογήθηκαν με τη μέθοδο της «τυφλής δοκιμής»: καταξιωμένοι σεφ της κριτικής επιτροπής των βραβείων δοκίμασαν τα προϊόντα χωρίς να έχουν οποιαδήποτε ένδειξη για την προέλευσή τους, τη συσκευασία τους ή άλλα διακριτικά στοιχεία τους. Η τελική βαθμολογία βασίστηκε στη γενική αίσθηση απόλαυσης, καθώς και σε άλλα κριτήρια όπως η όψη, η οσμή, η υφή και η γεύση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Βιολογική Φέτα ΠΟΠ ΗΠΕΙΡΟΣ παράγεται από ελληνικό βιολογικό αιγοπρόβειο γάλα, με την πιστοποίηση της BIO Hellas, η Φέτα ΠΟΠ ΗΠΕΙΡΟΣ είναι η παραδοσιακή, αυθεντική, ελληνική φέτα που παρασκευάζεται με τις αυστηρότερες προδιαγραφές στο εργοστάσιο της εταιρείας στον Αμμότοπο Άρτας, και η ΗΠΕΙΡΟΣ Αλειφωτή αποτελεί έναν καινοτόμο συνδυασμό που περιλαμβάνει σε ίσες αναλογίες, φέτα ΗΠΕΙΡΟΣ και Κατίκι Δομοκού Ορεινές Πλαγιές, προσφέροντας κρεμώδη υφή και πλούσια γεύση.

«Τα νέα αυτά βραβεία επιβεβαιώνουν την ποιοτική και γευστική υπεροχή της ΗΠΕΙΡΟΣ – μια δέσμευση που τηρούμε από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της εταιρείας. Τα προϊόντα μας αποτελούν άξιους πρεσβευτές της ελληνικής γαστρονομικής παράδοσης και ξεχωρίζουν όχι μόνο για την απαράμιλλη ποιότητά τους και τις αγνές πρώτες ύλες, αλλά και γιατί κρύβουν μέσα τους την αφοσίωση όλων των ανθρώπων της ΗΠΕΙΡΟΣ» τόνισε η Marketing Director της ΗΠΕΙΡΟΣ, Μαρία Γιαννακοπούλου.

Σχετικά Άρθρα

BRANDING

Ο πολυεθνικός όμιλος τυριών Bel Group ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία ανακυκλώσιμων χάρτινων συσκευασιών για το εμβληματικό τυρί Babybel. Αυτή η πρωτοβουλία βιώσιμης συσκευασίας στοχεύει...

BRANDING

Με σταθερό στόχο την περαιτέρω διεύρυνσή της η συνεταιριστική βιοµηχανία της ΕΑΣ Αγρινίου συνεχίζει την ανοδική πορεία που πραγµατοποιεί τα τελευταία χρόνια το brand...

BRANDING

Ήταν το 1956, όταν ο Βασίλειος Μπούµπας και τα αδέρφια του ξεκινούσαν από το Μέτσοβο για να ξεχειµωνιάσουν τα πρόβατά τους στα Τρίκαλα, ακολουθώντας...

BRANDING

Η επίσηµη ιστορία του θεσσαλικού τυροκοµείου ξεκινά από τον Γιώργο Χώτο, ο οποίος µεταλαµπάδευσε µε θέρµη την τέχνη του στους δύο του γιους, τον...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...