Αιχµή του δόρατος του brand Τυράκειον είναι το ιδιαίτερο Ξεροτύρι Κέας σύµφωνα µε τον 30χρονο τυροκόµο Αλέξανδρο Μυκονιάτη µε σπουδές στη Γαλακτοκοµική Σχολή Ιωαννίνων. Μαζί και 15 κωδικοί µε γαλακτοκοµικά προϊόντα, όλα µε γάλα κατά βάση από τη µονάδα, που διαχειρίζεται ο πατέρας της οικογένειας, Γιώργος µαζί µε τη σύζυγό του Θεοδώρα, ενώ την γκάµα συµπληρώνουν τα παγωτά και γλυκά που παρασκευάζει ο αδελφός του Αλέξανδρου, Γιάννης, µε σπουδές ζαχαροπλαστικής. Επόµενα βήµατα για την οικογένεια, η επέκταση της αλυσίδας παραγωγής µε αύξηση του ζωικού κεφαλαίου, επέκταση των σταβλικών εγκαταστάσεων και της µονάδας µεταποίησης. Κάτι τέτοιο κρίνεται απαραίτητο, αφού οι 38 µε 40 τόνοι γάλακτος που συλλέγουν ετησίως από τις 25 αγελάδες και τα 120 πρόβατα στην Κέα, αρκούν για να καλύψουν τη µισή ζήτηση που γνωρίζουν τα προϊόντα της επιχείρησης. «Την υπόλοιπη ζήτηση απλά δεν την εξυπηρετούµε» αναφέρει ο Αλέξανδρος Μυκονιάτης, εξηγώντας ότι µε το άνοιγµα του δεύτερου καταστήµατος στην Αθήνα οι πωλήσεις εντάθηκαν.
Πλήρης έλεγχος σε όλα τα στάδια
«Θέλουµε να επεκτείνουµε την παραγωγή µας σε όλα τα τµήµατα της εκµετάλλευσης για να µπορούµε να ελέγχουµε κάθε πτυχή της δραστηριότητάς µας. Ακόµα και στα καταστήµατα θέλουµε να είµαστε παρόντες οι ίδιοι, γιατί ο κόσµος εµάς αναγνωρίζει» τονίζει ο Αλέξανδρος Μυκονιάτης. Για την υλοποίηση του σχεδίου αυτού θα χρειαστεί µια µεγάλη επένδυση, την οποία έχει καθυστερήσει η αναστάτωση που προκάλεσε η πανδηµία, Στην Κέα µπορεί να βρει κανείς τα προϊόντα της εταιρείας και σε άλλα καταστήµατα εκτός από το ιδιόκτητο, αφού το καλοκαίρι γίνεται διανοµή ορισµένων κωδικών σε κεντρικά σηµεία του νησιού. Το υπόλοιπο τονάζ, φεύγει απευθείας από το δίκτυο της Τυράκειον.