Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Οι αγρότες-μέτοχοι της Fonterra ενέκριναν την πώληση της Mainland Group στη Lactalis

Οι αγρότες-μέτοχοι της Fonterra έδωσαν σε ποσοστό 88,47% το πράσινο φως για την πώληση των δραστηριοτήτων της στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων, Mainland Group, στη Lactalis έναντι περίπου 2 δισ. ευρώ σε ψηφοφορία που ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα.

Ο πρόεδρος του συνεταιριστικού κολοσσού, Peter McBride τόνισε ότι το επίπεδο συμμετοχής των αγροτών-μετόχων στην ψηφοφορία ήταν ενθαρρυντικό για τη διοίκηση της εταιρείας. «Είμαστε χαρούμενοι που βλέπουμε τόσους πολλούς αγρότες να συμμετέχουν στις συζητήσεις από την αρχή της διαδικασίας αυτής τον περσινό Μάϊο, όταν και ανακοινώσαμε την απόφαση μας να εξετάσουμε επιλογές αποεπένδυσης, αλλά ειδικά τον τελευταίο μήνα όταν έγιναν γνωστές όλες οι λεπτομέρειες» σχολίασε.

Ο McBride υποστήριξε ακόμα ότι η απόφαση για αποεπένδυση των επιχειρήσεων Mainland Group δεν πάρθηκε ελαφρά την καρδία και ότι μέσω αυτής θα δημιουργηθεί αξία για τους αγρότες της, με τον συνεταιρισμό να μπαίνει σε μια νέα εποχή. «Θα μπορέσουμε να εστιάσουμε όλη μας την προσπάθεια εκεί που κάνουμε καλύτερη δουλειά. Θα έχουμε ένα πιο απλό και εστιασμένο μοντέλο επιχειρήσεων, η αξία του οποίου είναι μεγάλη» τόνισε.

Άξιο αναφοράς είναι ότι για να εγκριθεί η απόφαση της πώλησης χρειαζόταν ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των αγροτών-μετόχων του συνεταιρισμού να ψηφίσει θετικά, με τη στήριξη του 88,47% να μην αφήνει περιθώρια για αμφιβολίες.

Για να ολοκληρωθεί η αποεπένδυση απομένουν πλέον οι απαραίτητες νομοθετικές εγκρίσεις και ο διαχωρισμός της Mainland Group από την Fonterra. Η Fonterra αναμένει ότι η συναλλαγή θα ολοκληρωθεί στο πρώτο μισό του 2026.

Σχετικά Άρθρα

BRANDING

Ο πολυεθνικός όμιλος τυριών Bel Group ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία ανακυκλώσιμων χάρτινων συσκευασιών για το εμβληματικό τυρί Babybel. Αυτή η πρωτοβουλία βιώσιμης συσκευασίας στοχεύει...

BRANDING

Με σταθερό στόχο την περαιτέρω διεύρυνσή της η συνεταιριστική βιοµηχανία της ΕΑΣ Αγρινίου συνεχίζει την ανοδική πορεία που πραγµατοποιεί τα τελευταία χρόνια το brand...

BRANDING

Ήταν το 1956, όταν ο Βασίλειος Μπούµπας και τα αδέρφια του ξεκινούσαν από το Μέτσοβο για να ξεχειµωνιάσουν τα πρόβατά τους στα Τρίκαλα, ακολουθώντας...

BRANDING

Η επίσηµη ιστορία του θεσσαλικού τυροκοµείου ξεκινά από τον Γιώργο Χώτο, ο οποίος µεταλαµπάδευσε µε θέρµη την τέχνη του στους δύο του γιους, τον...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...