Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η βιομηχανία γαλακτοκομικών των ΗΠΑ πιέζει για απόλυτο ορισμό «φυσικών τυριών»

Πλήθος εμπορικών ενώσεων και εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον χώρο των γαλακτοκομικών των ΗΠΑ πιέζουν το Κογκρέσο για την νομοθέτηση ενός απόλυτου ορισμού του όρου «φυσικό τυρί».

Μέσω επιστολής τους σημαντικοί φορείς του χώρου των γαλακτοκομικών στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού δήλωσαν την στήριξη τους στο νομοσχέδιο Kωδικοποίησης Χρήσιμου Νομοθετικού Ορισμού (CURD), που επιτρέπει στις αμερικανικές εταιρείες να χρησιμοποιούν τον όρο «φυσικό τυρί» σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα παραγωγής.

Μεταξύ άλλων, η ανακοίνωση που φέρει την υπογραφή της Διεθνούς Ένωσης Γαλακτοκομικών Τροφών, της Ένωσης Παραγωγών Τυριού του Wisconsin, της Εθνικής Ομοσπονδίας Παραγωγών Γάλακτος, του Ινστιτούτου παραγωγών της Καλιφόρνια, και πολλών ακόμα οργανισμών και εταιρειών, ανέφερε πως ο όρος χρησιμοποιείται εδώ και περισσότερα από 50 χρόνια και είναι κατανοητός από τον μέσο Αμερικάνο καταναλωτή. Συγκεκριμένα ως «φυσικά τυριά» ορίζονται αυτά που παράγονται μέσω παραδοσιακών μεθόδων, διαφοροποιώντας τα από τα επεξεργασμένα τυριά.

Όλοι οι οργανισμοί που υπέγραψαν την επιστολή συμφώνησαν ομόφωνα ότι οι συζητήσεις για την χρήση του όρου «φυσικό» σε άλλους τομείς της βιομηχανίας του φαγητού έδωσαν στον όρο μια διαφορετική σημασία, περιγράφοντας συγκεκριμένες ιδιότητες των προϊόντων. Εντούτοις, ο όρος «φυσικό τυρί» χρησιμοποιείται εδώ και δεκαετίες στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη για να περιγράφει μια συγκεκριμένη κατηγορία τυριών. Τέλος, οι φορείς της βιομηχανίας γαλακτοκομικών των ΗΠΑ κατέληξαν ότι η ετικέτα «φυσικό τυρί» θα πρέπει να αναφέρεται ξεκάθαρα, ώστε να υπάρχει διαφάνεια και οι καταναλωτές να μπορούν να προχωρήσουν σε μια συνειδητή απόφαση όταν αγοράζουν κάποιο προϊόν.

Mε πληροφορίες από supermarket perimeter

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Διανομή 32.400 κιλών ζωοτροφών στους κτηνοτρόφους της Ανατολικής Αττικής που επλήγησαν από την καταστροφική φωτιά του Αυγούστου, πραγματοποιήθηκε από τις εγκαταστάσεις του Κέντρου Διαχείρισης...

BRANDING

Την νέα της δράση «Smart Cheese» για την προώθηση της καινοτομίας και της παραγωγής νέων προϊόντων στον χώρο της τυροκομικής, προϋπολογισμού 440.928 ευρώ ανακοίνωσε...

REPORTS

Με απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας, η ΔΩΔΩΝΗ καλείται να αλλάξει την διαφήμιση και την συσκευασία του τυριού «full protein», κρίνοντας ότι η ονομασία...

FARMING

Σε ρυθμούς Mont d’ Or κινείται και επίσημα η Γαλλία με την σεζόν του ιδιαίτερου τυριού, που παρασκευάζεται μόνο από 11 εργοστάσια παγκοσμίως, να...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...