Connect with us

Αναζήτηση

BRANDING

Νέα καμπάνια για τη σειρά γαλακτοκομικών προϊόντων ΓΑΛΠΟ από Lidl Ελλάς

Η Lidl Ελλάς παρουσιάζει τη νέα ολοκληρωμένη 360° καμπάνια της για τη σειρά γαλακτοκομικών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ΓΑΛΠΟ, αναδεικνύοντας την πρωτοπορία της στην κατηγορία. Υπό το μήνυμα «Κάθε μέρα, όλη μέρα ΓΑΛΠΟ», η εταιρεία επιχειρεί να αναδείξει τη δέσμευση της στην ποιότητα, τη γεύση και την καινοτομία.

Με κορυφαία ποιότητα, μεγάλη ποικιλία και προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες, τα προϊόντα ΓΑΛΠΟ έρχονται να επαναπροσδιορίσουν το καθημερινό τραπέζι των καταναλωτών, συνδυάζοντας την παράδοση με την εξέλιξη.

Με άριστες πρώτες ύλες, πιστοποιημένες διαδικασίες παραγωγής και υψηλή διατροφική αξία, τα προϊόντα ΓΑΛΠΟ διασφαλίζουν για τον καταναλωτή την καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη δυνατή τιμή. Η μεγάλη ποικιλία προϊόντων της σειράς, καλύπτει κάθε ανάγκη, ενώ οι πρακτικές και ασφαλείς συσκευασίες διευκολύνουν την καθημερινότητα, προσαρμόζοντας τη διατροφή στον σύγχρονο τρόπο ζωής.

Από γάλα, γιαούρτι, φέτα και λευκά τυριά, μέχρι κίτρινα τυριά και καινοτόμα προϊόντα ειδικών διατροφικών αναγκών (όπως lactose free, high protein κ.ά.), η σειρά προϊόντων ΓΑΛΠΟ προσφέρει μια πλήρη γκάμα γαλακτοκομικών προϊόντων, από Έλληνες προμηθευτές και παραγωγούς. Σέβεται τις παραδοσιακές συνταγές και γεύσεις, ενώ ταυτόχρονα καινοτομεί και ανανεώνεται, δημιουργώντας προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε διατροφικού προφίλ.

Συνδυασμός ελληνικής παράδοσης με καινοτομία

Με τη σειρά προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ΓΑΛΠΟ, η Lidl συνδυάζει την ελληνική παράδοση με την καινοτομία, την ποιότητα με την προσιτή τιμή, προσφέροντας προϊόντα που αναβαθμίζουν τη διατροφή. Στηρίζοντας τους Έλληνες παραγωγούς και τις σύγχρονες ανάγκες, τα προϊόντα ΓΑΛΠΟ έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα 231 καταστήματα της εταιρείας. O σχεδιασμός είναι μοντέρνος και αφορά πάνω από 70 προϊόντα.

Προϊόντα για τις ανάγκες όλων των καταναλωτών

Η Lidl Ελλάς, με τη νέα καμπάνια της “Όλη μέρα ΓΑΛΠΟ”, αναδεικνύει τη δέσμευσή της στην ποιότητα, τη γεύση και την καινοτομία, φέρνοντας στο προσκήνιο προϊόντα που καλύπτουν κάθε άνθρωπο, κάθε ηλικία, κάθε γούστο, κάθε στιγμή της ημέρας. Η εταιρεία συνεχίζει να φέρνει μια νέα φιλοσοφία στη διατροφή και όχι απλώς προϊόντα στα ράφια.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory, την Stefi Productions και τον βραβευμένο σκηνοθέτη Άκη Πολύζο, ενώ η μουσική του Νίκου Πορτοκάλογλου ντύνει μοναδικά το μήνυμα της καμπάνιας: «Κάθε μέρα, όλη μέρα ΓΑΛΠΟ».

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Το πρώτο πιστοποιητικό IFS ESG απέκτησε μέσω του κορυφαίου φορέα επιθεώρησης και πιστοποίησης TÜV HELLAS (TÜV NORD) η βιομηχανία επεξεργασίας γάλακτος Μπίζιος Α.Ε..

REPORTS

Νέα ώθηση στην επισιτιστική πολιτική της ΕΕ που θα αξιοποιεί την κτηνοτροφία ζητούν από την Κομισιόν 125 ευρωπαϊκές οργανώσεις που αντιπροσωπεύουν όλο το φάσμα...

REPORTS

Σε επένδυση ύψους 52 εκατ. ευρώ για την αύξηση της δυναμικότητας σε προϊόντα γιαουρτιού και παγωτού μέσω εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης της μεταποιητικής διαδικασίας προχωρά...

REPORTS

Οικονομική ενίσχυση για την κάλυψη σταθερών λειτουργικών εξόδων 20 ευρώ τον τόνο, καθώς και τη χορήγηση άτοκου δανείου ύψους 1 εκατ. ευρώ, διάρκειας 6...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...