Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η ΜΕΒΓΑΛ ολοκλήρωσε την επέκταση δυναμικότητας του τυροκομείου της για να καλύψει τη ζήτηση σε φέτα ΠΟΠ

Η ΜΕΒΓΑΛ γνωστοποίησε ότι ολοκλήρωσε την τελευταία φάση της επένδυσης επέκτασης της δυναμικότητας του τυροκομείου της, προκειμένου να μπορέσει να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για φέτα ΠΟΠ.

Η επένδυση ολοκληρώθηκε στο πλαίσιο της Δράσης «Οικονομικός μετασχηματισμός αγροτικού τομέα» και του υποέργου «Καινοτομία και πράσινη μετάβαση στη μεταποίηση αγροτικών προϊόντων» του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας – Ελλάδα 2.0 και έχει συνολικό προϋπολογισμό 12.461.223,26 ευρώ. Από αυτά ποσό ύψους 5.607.550,48 ευρώ καλύφθηκε μέσω δημόσιας ενίσχυσης από το Ταμείο Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου «Ελλάδα 2.0».

Η νέα επένδυση κατά τη ΜΕΒΓΑΛ διασφαλίζει ακόμη υψηλότερη ποιότητα στο τελικό προϊόν, αυξάνει σημαντικά την παραγωγική δυναμικότητα του τυροκομείου, βελτιώνει τον διαχωρισμό ορού τυροπήγματος και περιορίζει τις απώλειες προϊόντος. Ακόμη ενισχύει την ενεργειακή αποδοτικότητα μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας ανά μονάδα προϊόντος. Ταυτόχρονα, επισημαίνει ότι η επένδυση στηρίζει την ελληνική κτηνοτροφία και προβατοτροφία και αναδεικνύει την τεχνολογική καινοτομία στη μεταποίηση αγροτικών προϊόντων.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΜΕΒΓΑΛ, κος Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος Χατζάκος, δήλωσε: «Η πίστη της ΜΕΒΓΑΛ στη φέτα είναι διαχρονική. Η εταιρεία μας ξεκίνησε το 1950 ως μονάδα παραγωγής τυριών, ήταν η πρώτη εταιρεία που καινοτόμησε κυκλοφορώντας στην αγορά την επώνυμη συσκευασμένη φέτα και συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ενίσχυση της εγχώριας παραγωγής και την εξωστρέφεια του κλάδου».

Το έργο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.

Σχετικά Άρθρα

BRANDING

Με σταθερό γνώμονα την ποιότητα, τη φροντίδα και την καινοτομία, η ΟΛΥΜΠΟΣ συνεχίζει να επενδύει σε προϊόντα και ενέργειες που υπηρετούν όχι μόνο τη...

BRANDING

Η ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε. αύξησε το μερίδιο της στην ελληνική αγορά τυροκομικών σε 13,7% το 2024, ενώ η εταιρεία καταγράφει δυναμική εκκίνηση και στο πρώτο...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...