Connect with us

Αναζήτηση

BRANDING

Στο 13,7% το μερίδιο της ΟΠΤΙΜΑ στην εγχώρια αγορά τυροκομικών το 2024, δυναμική εκκίνηση στο 2025

Η ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε. αύξησε το μερίδιο της στην ελληνική αγορά τυροκομικών σε 13,7% το 2024, ενώ η εταιρεία καταγράφει δυναμική εκκίνηση και στο πρώτο τρίμηνο του 2025.

DCIM100MEDIADJI_0027.JPG

Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η εταιρεία η μάρκα ΗΠΕΙΡΟΣ είναι πρώτη σε πωλήσεις στην Ελλάδα, ενώ το Ταλαγάνι Αποστόλου κατέχει την 1η θέση στα τυριά σκάρας, το Κατίκι Δομοκού Ορεινές Πλαγιές στα παραδοσιακά αλειφόμενα τυριά, το Λεβέτι στα κασέρια και το Kerrygold στην κατηγορία του Regato.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας έχει ως εξής:

Η ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε., η κορυφαία ελληνική εταιρεία στον χώρο των τυροκομικών, διατήρησε την ηγετική της θέση και το 2024, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς σε αξία στα επίπεδα του 13,7% (Circana, μερίδια σε αξία, 2024).  Δυναμική εκκίνηση καταγράφεται και για το 2025, με τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου να επιβεβαιώνουν την ηγετική θέση της εταιρείας στην ελληνική αγορά τυριών.

Με ένα χαρτοφυλάκιο 9 μαρκών και παρουσία σε όλες τις κατηγορίες τυροκομικών προϊόντων, αλλά και χάρη στην καινοτομία, τη συστηματική επένδυση στην ποιότητα, την ασφάλεια και τη γεύση, αλλά και τις πρωτοπόρες τεχνολογικές μεθόδους που εφαρμόζει, η ΟΠΤΙΜΑ παραμένει πρώτη συνολικά στην κατηγορία του τυριού, με πολλές από τις μάρκες της να είναι ηγέτες στην υποκατηγορία τους.

Μεταξύ των μαρκών, η ΗΠΕΙΡΟΣ είναι η 1η μάρκα τυριού στην Ελλάδα σε πωλήσεις, ενώ την 1η θέση κατέχουν, επίσης, το Ταλαγάνι Αποστόλου στα τυριά σχάρας, το Κατίκι Δομοκού Ορεινές Πλαγιές στα  παραδοσιακά αλειφόμενα τυριά, το Λεβέτι στα κασέρια και το Kerrygold στην κατηγορία του Regato.

Με τρία υπερσύγχρονα εργοστάσια σε Άρτα, Ελασσόνα και Δομοκό, η ΟΠΤΙΜΑ παράγει την πολυβραβευμένη φέτα ΗΠΕΙΡΟΣ και μία ευρεία γκάμα άλλων προϊόντων, τα οποία εξάγονται και στις 5 ηπείρους, πάντα με σεβασμό στην παράδοση και στις αυθεντικές ελληνικές γεύσεις.

Με σταθερή προσήλωση στην ποιότητα και δυναμική εξαγωγική πορεία, η ΟΠΤΙΜΑ συνεχίζει να διαμορφώνει το μέλλον του ελληνικού τυριού στην Ελλάδα και διεθνώς.

 

Σχετικά Άρθρα

BRANDING

Με σταθερό γνώμονα την ποιότητα, τη φροντίδα και την καινοτομία, η ΟΛΥΜΠΟΣ συνεχίζει να επενδύει σε προϊόντα και ενέργειες που υπηρετούν όχι μόνο τη...

REPORTS

Σε φάση μεγάλων ανακατατάξεων έχει εισέλθει τον τελευταίο καιρό ο κλάδος της αιγοπροβατοτροφίας στη χώρα με το στοίχημα βέβαια να παραμένει ανοιχτό, καθώς η...

REPORTS

Ο κλάδος της αιγοπροβατοτροφίας, έχοντας προσφέρει πολλά στην οικονομική ανάπτυξη του τόπου για χρόνια, σήμερα δείχνει να βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή. Με δεδομένο ωστόσο...

BRANDING

Τρία χρυσά βραβεία κατέκτησε η Φάρμα Κουκάκη στα Greek Export Awards 2025, επιβεβαιώνοντας την εξωστρέφεια που τη διακρίνει και που την έχει καταστήσει μια...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...