Οι ΗΠΑ αποτελούν την κύρια προμηθευτή τυριού στην αγορά της Noτίου Κορέας, κατέχοντας ένα μερίδιο αγοράς που άγγιζε το 34% το 2023, όμως σταδιακά αρχίζει να «νιώθει την ανάσα» και άλλων χωρών, ιδίως της Νέας Ζηλανδίας, της Γερμανίας και της Δανίας που φαίνεται να έχουν αντιληφθεί τις σημαντικές ευκαιρίες που παρουσιάζει η συγκεκριμένη αγορά. Από άποψη προϊόντων, περισσότερο από το 50% των εισαγωγών τυροκομικών προϊόντων στην αγορά της Νοτίου Κορέας αφορούν τη mozzarella, ενώ αυξημένη ζήτηση υπάρχει και για άλλες κατηγορίες, όπως το τσένταρ, τα κρεμώδη και τα επεξεργασμένα τυριά.
Η διαρκής ανάπτυξη της αγοράς τυροκομικών της Νοτίου Κορέας δεν αναμένεται να σταματήσει ούτε εντός του 2025, αφού το τυρί τείνει να αποτελέσει αναπόσπαστο στοιχείο της διατροφής των κατοίκων της ασιατικής χώρας. Άξιο αναφοράς είναι ότι, λόγω της ύφεσης, τα γαλακτοκομικά προϊόντα της Νοτίου Κορέας έχουν δει σημαντική αύξηση της τιμής τους, ενώ η αγορά χαρακτηρίζεται από την έλλειψη ανταγωνιστικότητας.
Την αυξημένη ζήτηση για mozzarella σε μεγάλο βαθμό τροφοδοτεί η υιοθεσία δυτικών συνηθειών και φαγητών, όπως ζυμαρικά, πίτσα και burger, ενώ πολλές αλυσίδες fast food διείσδυσαν στην αγορά της Νοτίου Κορέας ανοίγοντας παραρτήματα εντός της χώρας. Η παρείσφρηση ξενικών φαγητών έχει δημιουργήσει περισσότερες ευκαιρίες για την «άνθιση» της fusion κουζίνας, με τον συνδυασμό παραδοσιακών κορεατικών φαγητών με συστατικά από ξένες κουζίνες. Ειδικά, υλικά όπως κρέμες και τυριά έχουν ενσωματωθεί σε κορεάτικα πιάτα που παραδοσιακά είναι αρκετά πικάντικα, προκειμένου να τους δώσουν μια κρεμώδη υφή για εξισορρόπηση της γεύσης.
Πληροφορίες από The Cattle Site