Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η εξαγορά της Τρίπολη Γαλακτοκομεία από τη Βιοτύρ που τη βάζει στην παραγωγή τυροκομικών

του Γιώργου Λαμπίρη

Ένα βήμα που την τοποθετεί και επίσημα στο χάρτη των παραγωγικών επιχειρήσεων στον τομέα της τυροκομίας αποτελεί για την Βιοτύρ η εξαγορά της παραγωγικής μονάδας της εταιρείας, Τρίπολη Γαλακτοκομεία Πελοποννήσου. Επί της ουσίας η Βιοτύρ, δραστηριοποιούμενη τα τελευταία 50 χρόνια στην εισαγωγή και στην εμπορία τυροκομικών προϊόντων, αποφάσισε να κινηθεί στρατηγικά με την απόκτηση της εν λόγω μονάδας, ούτως ώστε να μπει στην αγορά με δικό της προϊόν, υπό την ονομασία «Τρίπολη» και να μπορέσει εκτός από την παρουσία της στην ελληνική αγορά, να ενισχύσει και την εξαγωγική της δραστηριότητα, παρουσιάζοντας στο εξωτερικό τη μάρκα προϊόντων ως «Tripoli».

Υλοποιεί τη στόχευση να παράγει δικά της επώνυμα προϊόντα

Με την απόκτηση του συγκεκριμένου τυροκομείου η Βιοτύρ έρχεται να εξυπηρετήσει τη στόχευση να παράγει προϊόντα η ίδια, με τη δική της ετικέτα, καθώς κατά το προηγούμενο χρονικό διάστημα η κύρια δραστηριότητα είχε στο επίκεντρο την εμπορία ξενικών τυροκομικών προϊόντων όπως ένταμ, γκούντα, μοτσαρέλα και παρμεζάνα.

Σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία με την απόκτηση της τυροκομικής επιχείρησης στην Τρίπολη κάνει το βήμα να παράγει με την ετικέτα «Τρίπολη», τυριά όπως είναι η φέτα, το κεφαλοτύρι το πεκορίνο και η γραβιέρα. Στο επίκεντρο της παραγωγικής της δραστηριότητας είναι κατά κύριο λόγο η παραγωγή βαρελίσιας φέτας, προμηθευόμενη αιγοπρόβειο γάλα από παραγωγούς της ευρύτερης περιοχής στην οποία εδρεύει η γαλακτοκομική επιχείρηση. Επιπλέον, η εταιρεία έβαλε στο χαρτοφυλάκιό της πρόσφατα και το λευκό βαρελίσιο τυρί από αγελαδινό γάλα.

Συνεργασίες με ελληνικά σούπερ μάρκετ

Η Βιοτύρ έχει ήδη κάνει τα πρώτα της βήματα στην αγορά με τα νέα προϊόντα που ενέταξε στο χαρτοφυλάκιό της, συνάπτοντας συνεργασίες με σούπερ μάρκετ όπως ο Σκλαβενίτης, τα Market In, τα My market καθώς και με την αλυσίδα καταστημάτων, The Mart.

Η επιχείρηση έχει προγραμματίσει να πραγματοποιήσει εκτεταμένες επενδύσεις στην Τρίπολη, με στόχο την ενίσχυση της παραγωγής και την προσθήκη μηχανολογικού εξοπλισμού στο εργοστάσιο με ταυτόχρονη επέκταση των εγκαταστάσεών της εκεί.

Nα σημειωθεί ότι η Βιοτύρ δραστηριοποιείται και στην τροφοδοσία επιχειρήσεων εστίασης ή ξενοδοχείων, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα να επηρεαστούν οι οικονομικές της επιδόσεις λόγω των κλειστών καταστημάτων στη διάρκεια του 2020, οπότε και έχει δημοσιεύσει τον τελευταίο της ισολογισμό και σε σύγκριση με το 2019, όταν η αγορά λειτουργούσε κανονικά στην προ πανδημίας χρονική περίοδο. Έτσι, ενώ ο τζίρος της ήταν 36,17 εκατ. ευρώ το 2019, το 2020 μειώθηκε στα 21,93 εκατ. ευρώ με καθαρά αποτελέσματα μετά από τους φόρους να ανέρχονται σε ζημίες 127,79 χιλ. ευρώ, από κέρδη 4,42 χιλ. ευρώ το 2019.

Η Βιοτύρ σε αριθμούς

Κύκλος εργασιών

2018: 37,11 εκατ. ευρώ

2019: 36,17 εκατ. ευρώ

2020: 21,93 εκατ. ευρώ

Αποτελέσματα μετά από φόρους

2018: 483,54 χιλ. ευρώ

2019: 4,4 χιλ. ευρώ

2020: -127,79 χιλ. ευρώ

 

 

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Η τυροκομική εταιρεία Κίσσας από το Μουζάκι Καρδίτσας απέσπασε πριν από μερικές ημέρες μια σπουδαία, διεθνή διάκριση: κατέκτησε το Χρυσό Βραβείο στον έγκυρο διαγωνισμό World Cheese Awards...

REPORTS

Οι γαλακτοκομικές φάρμες στην Λιθουανία ξεκινούν σιγά σιγά να χρεοκοπούν καθώς η οικονομική κατάσταση σε ολόκληρη τη βιομηχανία παραμένει δύσκολη, όπως εξήγησε ο Jonas...

REPORTS

Τα World Cheese Awards είδαν ειδικούς από όλο τον κόσμο να ενώνουν τις δυνάμεις τους για να αναδείξουν τον φετινό πρωταθλητή.

REPORTS

«Είναι πολύ νωρίς για να πούμε αν οι διεθνείς αγορές γαλακτοκομικών προϊόντων θα ανακάμψουν στα επίπεδα pre-crash φέτος», ανέφεραν διεθνείς αναλυτές γαλακτοκομικών προϊόντων στους...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...

REPORTS

Αυτό το οποίο εντοπίζει η φετινή τέταρτη κατά σειρά ετήσια έκδοση του Top 50 by Τυροκόμος, είναι ότι χρόνο με το χρόνο πληθαίνουν οι...