Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Η Κομισιόν έδωσε το πράσινο φως για τη συγχώνευση FrieslandCampina και Milcobel

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έδωσε την Τετάρτη 22 Οκτωβρίου το πράσινο φως για τη συγχώνευση μεταξύ των FrieslandCampina και Milcobel, καθώς έπειτα από την έρευνα της συμπέρανε ότι η συγχώνευση δεν δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στις επηρεαζόμενες αγορές, συμπεριλαμβανομένων των κλάδων των τυριών και των γαλακοτκομικών στην Ολλανδία, το Βέλγιο και τη Γαλλία..

Στόχος της συγχώνευσης είναι η δημιουργία ενός ακόμα ισχυρότερου κολοσσού στον κλάδο των γαλακτοκομικών.

Η έγκριση της Κομισιόν ήταν η τελευταία που απαιτούνταν σε μια σειρά κοινοποιήσεων που κατατέθηκαν προς τις επιτροπές ανταγωνισμού σε όλο τον κόσμο. Στην Κομισιόν κατατέθηκε ακόμα μια κοινοποίηση βάσει των Κανονισμών Ξένων Επιδοτήσεων, στην οποία ανταποκρίθηκε θετικά.

Μετά το «πράσινο φως» της Κομισιόν η FrieslandCampina και η Milcobel μπορεί να ξεκινήσει τις προετοιμασίες για τη συγχώνευση. Την τελική απόφαση για τη συγχώνευση θα λάβουν τα διοικητικά συμβούλια των δύο εταιρειών την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου.

Η νέα οντότητα θα επιδιώξει να αξιοποιήσει την κοινή εμπειρογνωμοσύνη και υποδομή των δύο εταιρειών, με πιθανό αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγικής ικανότητας και τη βελτίωση της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η συγχώνευση αναμένεται επίσης να προωθήσει την καινοτομία μέσω της συγκέντρωσης των προσπαθειών έρευνας και ανάπτυξης, ιδίως στον τομέα των βιώσιμων πρακτικών παραγωγής γάλακτος.

Η έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αποτελεί σημαντικό ορόσημο για τον ευρωπαϊκό κλάδο των γαλακτοκομικών προϊόντων, καθώς εγκρίνει τη δημιουργία μιας συνεταιριστικής επιχείρησης που θα μπορούσε να επηρεάσει την παραγωγή και τη διανομή γαλακτοκομικών προϊόντων σε ολόκληρη την περιοχή.

 

Σχετικά Άρθρα

BRANDING

Ο πολυεθνικός όμιλος τυριών Bel Group ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία ανακυκλώσιμων χάρτινων συσκευασιών για το εμβληματικό τυρί Babybel. Αυτή η πρωτοβουλία βιώσιμης συσκευασίας στοχεύει...

BRANDING

Με σταθερό στόχο την περαιτέρω διεύρυνσή της η συνεταιριστική βιοµηχανία της ΕΑΣ Αγρινίου συνεχίζει την ανοδική πορεία που πραγµατοποιεί τα τελευταία χρόνια το brand...

BRANDING

Ήταν το 1956, όταν ο Βασίλειος Μπούµπας και τα αδέρφια του ξεκινούσαν από το Μέτσοβο για να ξεχειµωνιάσουν τα πρόβατά τους στα Τρίκαλα, ακολουθώντας...

BRANDING

Η επίσηµη ιστορία του θεσσαλικού τυροκοµείου ξεκινά από τον Γιώργο Χώτο, ο οποίος µεταλαµπάδευσε µε θέρµη την τέχνη του στους δύο του γιους, τον...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...