Connect with us

Αναζήτηση

BRANDING

Στηρίζει την κτηνοτροφία και απογειώνει την τυροκομία η Αμφιλοχίας Γη

Με σταθερό στόχο την περαιτέρω διεύρυνσή της η συνεταιριστική βιοµηχανία της ΕΑΣ Αγρινίου συνεχίζει την ανοδική πορεία που πραγµατοποιεί τα τελευταία χρόνια το brand «Αµφιλοχίας Γη», το οποίο λανσαρίστηκε το 2020.

Στηρίζει την κτηνοτροφία και απογειώνει την τυροκομία η Αμφιλοχίας Γη

Μάλιστα, σύµφωνα µε πρόσφατα οικονοµικά στοιχεία, που αφορούν την τριετία 2022-2024 και παρουσιάστηκαν στα Ιωάννινα από τον Νίκο ∆ραµιτινό, διευθυντή πωλήσεων και marketing της εταιρείας, οι πωλήσεις του brand υπερδιπλασιάστηκαν. Πιο συγκεκριµένα το 2022 ο κύκλος εργασιών της Αµφιλοχίας Γη ήταν 6.971.407 ευρώ και το 2024 έφτασε τα 15.856.231 ευρώ.

Κατά το ίδιο χρονικό διάστηµα, οι ζηµιές από 708.308 ευρώ «γύρισαν» σε κέρδη 730.658 ευρώ -στοιχεία που αποτυπώνουν την εντυπωσιακή ανάπτυξή της. Σύµφωνα µε τον κ. ∆ραµιτινό, το 60% του τζίρου είναι οι εξαγωγές σε χώρες της Ευρώπης όπως η Γερµανία, η Αυστρία, η Ιταλία και λιγότερο οι ΗΠΑ. Επίσης υπογράµµισε πως το 80% του τζίρου είναι από την Φέτα ΠΟΠ. Με αυτό λοιπόν το πανίσχυρο χαρτί αλλά και τα υπόλοιπα προϊόντα της, τη Γραβιέρα Αµφιλοχίας, την Κεφαλογραβιέρα ΠΟΠ, το Τσαλαφούτι ΠΟΠ και το Πεκορίνο το brand Αµφιλοχίας Γη κινείται δυναµικά προς το µέλλον. Υπενθυµίζεται ότι στην εγχώρια αγορά τα συγκεκριµένα προϊόντα διατίθενται αποκλειστικά από τα καταστήµατα της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Η µονάδα στην Κεχρινιά Αγρινίου

Παραγωγικό κέντρο για τη γαλακτοβιοµηχανία, η οποία εµφανίζει πλέον ένα ιδιαίτερα δυναµικό πρόσωπο, είναι η υπερσύγχρονη µονάδα επεξεργασίας γάλακτος και γαλακτοκοµικών προϊόντων στην Κεχρινιά Αγρινίου, η οποία ιδρύθηκε το 2008 και βρίσκεται σε λειτουργία από το 2016, προερχόµενη από τα σπλάχνα του Συνεταιρισµού «Ένωση Αγρινίου».

Ισχυρός δεσµός µε τον τόπο

Η Αµφιλοχίας Γη, στηριζόµενη στις δυνατές και µακροχρόνιες σχέσεις µε τους παραγωγούς της Αιτωλοακαρνανίας, στην ανάγκη για προσφορά τυροκοµικών προϊόντων υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας, στην καθιέρωση των πλέον υψηλών προτύπων παραγωγής, στο σεβασµό του φυσικού περιβάλλοντος και της παράδοσης, αλλά και στις ανάγκες και τις προτεραιότητες του καταναλωτή, έχει δηµιουργήσει ένα σήµα κατατεθέν, απόλυτα αναγνωρίσιµο από τον Έλληνα καταναλωτή, το οποίο θα πιστοποιεί την αυθεντικότητα και την υπεροχή των γεύσεων Αµφιλοχίας Γη.

Σχετικά Άρθρα

BRANDING

Ήταν το 1956, όταν ο Βασίλειος Μπούµπας και τα αδέρφια του ξεκινούσαν από το Μέτσοβο για να ξεχειµωνιάσουν τα πρόβατά τους στα Τρίκαλα, ακολουθώντας...

BRANDING

Η επίσηµη ιστορία του θεσσαλικού τυροκοµείου ξεκινά από τον Γιώργο Χώτο, ο οποίος µεταλαµπάδευσε µε θέρµη την τέχνη του στους δύο του γιους, τον...

BRANDING

Στην ορεινή Ευρυτανία, εκεί όπου ο καθαρός αέρας και τα αγνά βοσκοτόπια των Αγράφων χαρίζουν γάλα εξαιρετικής ποιότητας, γεννήθηκε το 1981 το Τυροκοµείο Κουτροµάνος....

REPORTS

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού ενέκρινε ομόφωνα την εξαγορά της «ΔΩΔΩΝΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε. – ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΗΠΕΙΡΟΥ» από τον όμιλο Ελληνικά Γαλακτοκομεία (απόφαση 894/2025) κατ’...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...