Connect with us

Αναζήτηση

BRANDING

Ο Όμιλος Bel μεταβαίνει σε χάρτινες συσκευασίες για το τυρί Babybel

Ο πολυεθνικός όμιλος τυριών Bel Group ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία ανακυκλώσιμων χάρτινων συσκευασιών για το εμβληματικό τυρί Babybel. Αυτή η πρωτοβουλία βιώσιμης συσκευασίας στοχεύει στην αντικατάσταση του παραδοσιακού σελοφάν της Babybel με χαρτί υπεύθυνης προέλευσης έως το 2027, σε μια βασική κίνηση προς τον στόχο της εταιρείας για το 2030 να διαθέτει συσκευασίες 100% έτοιμες για ανακύκλωση.

Η μετάβαση στις χάρτινες συσκευασίες αντιπροσωπεύει την κορύφωση αρκετών ετών εντατικής έρευνας και ανάπτυξης.

Η πρόκληση ήταν πολύπλευρη, διασφαλίζοντας ότι το νέο χάρτινο υλικό τηρεί τις αυστηρές απαιτήσεις ποιότητας προϊόντος, μικροβιολογικής ασφάλειας και ανθεκτικότητας στις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας.

Κυρίως, το διάσημο κόκκινο κέλυφος κεριού – αναπόσπαστο κομμάτι της προστασίας και της γεύσης του προϊόντος – θα παραμείνει αμετάβλητο.

Η Babybel είχε υιοθετήσει προηγουμένως ένα βιο-βασικό, οικιακό σελοφάν κομποστοποίησης στα τέλη του 2020.

Η Delphine Chatelin, διευθύντρια έρευνας, καινοτομίας και ανάπτυξης στον Όμιλο Bel, εξήγησε, λέγοντας: «Δεν πρόκειται απλώς για την αντικατάσταση ενός υλικού με ένα άλλο. Απαιτεί επανεξέταση ολόκληρου του συστήματος προστασίας για να διασφαλιστεί η ποιότητα και η ασφάλεια του προϊόντος, από την παραγωγή έως την κατανάλωση.

«Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους καταναλωτές την ίδια εμβληματική και ευχάριστη εμπειρία, ανταποκρινόμενοι παράλληλα στις προσδοκίες τους για βιωσιμότητα και ευκολία, με συσκευασίες που είναι περιβαλλοντικά υπεύθυνες και τέλεια προσαρμοσμένες στον κύκλο ζωής του προϊόντος».

Η εμπορική κυκλοφορία της νέας χάρτινης συσκευασίας έχει ήδη ξεκινήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο, με τις ΗΠΑ, τον Καναδά και τη Βόρεια Ευρώπη να έχουν προγραμματιστεί να ακολουθήσουν το 2026. Μέχρι το 2027, η παγκόσμια επέκταση θα έχει φτάσει και στις 50 αγορές όπου διανέμεται η Babybel.

Σχετικά Άρθρα

BRANDING

Με σταθερό στόχο την περαιτέρω διεύρυνσή της η συνεταιριστική βιοµηχανία της ΕΑΣ Αγρινίου συνεχίζει την ανοδική πορεία που πραγµατοποιεί τα τελευταία χρόνια το brand...

BRANDING

Ήταν το 1956, όταν ο Βασίλειος Μπούµπας και τα αδέρφια του ξεκινούσαν από το Μέτσοβο για να ξεχειµωνιάσουν τα πρόβατά τους στα Τρίκαλα, ακολουθώντας...

BRANDING

Η επίσηµη ιστορία του θεσσαλικού τυροκοµείου ξεκινά από τον Γιώργο Χώτο, ο οποίος µεταλαµπάδευσε µε θέρµη την τέχνη του στους δύο του γιους, τον...

BRANDING

Στην ορεινή Ευρυτανία, εκεί όπου ο καθαρός αέρας και τα αγνά βοσκοτόπια των Αγράφων χαρίζουν γάλα εξαιρετικής ποιότητας, γεννήθηκε το 1981 το Τυροκοµείο Κουτροµάνος....

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...