Connect with us

Αναζήτηση

BRANDING

Νέα επένδυση της γαλακτοβιομηχανίας ΚΟΛΙΟΣ σε έργα Ενεργειακού Συμψηφισμού για πράσινη ενέργεια

Σε μια ακόμα επένδυση με γνώμονα την περιβαλλοντική πολιτική της προχώρησε η γαλακτοβιομηχανία ΚΟΛΙΟΣ Α.Ε., εγκαθιστώντας ακόμη ένα έργο Ενεργειακού Συμψηφισμού με τη μέθοδο Zero Feed με ισχύ 2 MW.

Η νέα επένδυση της εταιρείας έρχεται να προστεθεί στο ήδη υπάρχον έργο Ενεργειακού Συμψηφισμού της με ισχύ 1 MW από τις αρχές του 2022, με την εκτιμώμενη απόδοση των Φωτοβολταϊκών Σταθμών της να ανέρχεται στις 4.200 MWh ανά έτος αποσοβώντας περισσότερους από 4.740 τόνους διοξειδίου του άνθρακα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση έχει ως εξής:

Σε ακόμη μια επένδυση με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη παραγωγή ενέργειας από Α.Π.Ε. προχώρησε η γνωστή βιομηχανία γάλακτος ΚΟΛΙΟΣ Α.Ε..

Με σκοπό τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την εξοικονόμηση ενέργειας των κεντρικών της εγκαταστάσεων προχώρησε στην εγκατάσταση ενός ακόμη έργου Ενεργειακού Συμψηφισμού  με τη μέθοδο του  Ζero Feed in ισχύς  2 MW συμβάλλοντας με αυτό το τρόπο στη περαιτέρω μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.

Ανάδοχος του έργου επιλέχθηκε η ΑΕΝΑΟΣ Ενεργειακά Συστήματα, όπου είχε πραγματοποιήσει και το πρώτο έργο Ενεργειακού Συμψηφισμού της ΚΟΛΙΟΣ Α.Ε. με ισχύ 1 MW  στις αρχές του 2022, φανερώνοντας την εξαιρετική συνεργασία  που είχαν οι δύο πλευρές από τη πρότερη συνεργασία τους.

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι πλέον η εκτιμώμενη απόδοση των Φωτοβολταϊκών Σταθμών ανέρχεται στις 4.200 MWh/έτος όπου θα αποσοβήσουν άνω των 4.740 τόνων διοξειδίου του άνθρακα (CO2).

Σχετικά Άρθρα

BRANDING

Ο πολυεθνικός όμιλος τυριών Bel Group ανακοίνωσε την παγκόσμια κυκλοφορία ανακυκλώσιμων χάρτινων συσκευασιών για το εμβληματικό τυρί Babybel. Αυτή η πρωτοβουλία βιώσιμης συσκευασίας στοχεύει...

BRANDING

Με σταθερό στόχο την περαιτέρω διεύρυνσή της η συνεταιριστική βιοµηχανία της ΕΑΣ Αγρινίου συνεχίζει την ανοδική πορεία που πραγµατοποιεί τα τελευταία χρόνια το brand...

BRANDING

Ήταν το 1956, όταν ο Βασίλειος Μπούµπας και τα αδέρφια του ξεκινούσαν από το Μέτσοβο για να ξεχειµωνιάσουν τα πρόβατά τους στα Τρίκαλα, ακολουθώντας...

BRANDING

Η επίσηµη ιστορία του θεσσαλικού τυροκοµείου ξεκινά από τον Γιώργο Χώτο, ο οποίος µεταλαµπάδευσε µε θέρµη την τέχνη του στους δύο του γιους, τον...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...