Το επαναλανσάρισμα των συσκευασιών του «Λογάδι» αφορά σε ελαφρά τροποποίηση του λογοτύπου και ανανέωση του εικαστικού, επιτυγχάνοντας μια μοντέρνα προσέγγιση, η οποία συνάδει με το πώς αντιλαμβάνονται οι σημερινοί καταναλωτές το προϊόν, διατηρώντας ταυτόχρονα τα στοιχεία κατατεθέν της μάρκας, όπως το Ηπειρώτικο πέτρινο γεφύρι, το ποτάμι και τα βουνά.
Παράλληλα, οι νέες συσκευασίες του Λογάδι γίνονται πιο εύχρηστες και πρακτικές για τον καταναλωτή, καθώς το νέο σκαφάκι διαθέτει εύκολο άνοιγμα, αλλά και δυνατότητα κλεισίματος.