Το τσένταρ προβλέπεται να αυξηθεί µε τον υψηλότερο ετήσιο ρυθµό ανάπτυξης 5,8% κατά την περίοδο πρόβλεψης, καθώς το σνακ αυτής της κατηγορίας τυριού αναµένεται να είναι το πιο ευρέως αγορασµένο και καταναλωµένο είδος στον κόσµο. Επιπλέον, το τυρί τσένταρ είναι ένα από τα πιο δηµοφιλή τυριά στις ΗΠΑ και καταναλώνεται σε µεγάλο βαθµό µόνο του ή ως µέρος άλλων τροφίµων. Τα παραπάνω προκύπτουν από έρευνα αγοράς της ResearchAndMarkets, σύµφωνα µε την οποία η Βόρεια Αµερική αναµένεται να αναπτυχθεί µε σηµαντικό CAGR 5,4% κατά την περίοδο πρόβλεψης.
Οι ΗΠΑ κυριάρχησαν στην αγορά λόγω της εύκολης διαθεσιµότητάς τους και της αύξησης της βιοµηχανίας σνακ τυριού. Και το Μεξικό συµβάλλει σηµαντικά στην αγορά λόγω της µεγάλης ζήτησης για σνακ µε τυρί, όπως τάκος, νάτσος, τορτίγιες και ούτω καθεξής.
Η δηµιουργία γρήγορου φαγητού για τους καταναλωτές που διαρκώς κυνηγούν τον χρόνο ενισχύει την ελκυστικότητα και την ανάπτυξη της εν λόγω αγοράς. Η αύξηση της ζήτησης για προϊόντα σνακ τυριού οδηγεί τη βιοµηχανία τρόφιµων να φέρει επιλογές µε µεγαλύτερη θρεπτική αξία. ∆ιάφορες εταιρείες έχουν ήδη µεγάλες πωλήσεις, µε αύξηση της κερδοφορίας τους από την εστίαση σε τέτοια προϊόντα. Οι σηµαντικότεροι παίκτες στην αγορά περιλαµβάνουν τις Sargento Foods Incorporated, Mars, Incorporated, UTZ Quality Foods, LLC, General Mills, Inc., EnWave Corporation, Amy’s Kitchen, Inc., Rich Products Corporation, The Kraft Heinz Company, ITC Limited και Godrej Industries.
Η Ασία-Ειρηνικός κατείχε το υψηλότερο µερίδιο αγοράς µε 39,84% το 2024. Αυτό αποδίδεται στην αυξανόµενη σηµασία των διατροφικών πλεονεκτηµάτων του προϊόντος από τους καταναλωτές, όπως η υψηλή περιεκτικότητα σε βιταµίνες και πρωτεΐνες µε χαµηλές θερµίδες.