Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης 6,5%, στα 319 εκατ. δολάρια η αγορά βιολογικού γάλακτος ως το 2033

Η παγκόσμια αγορά βιολογικού γάλακτος εκτιμάται από την Fact.MR ότι θα ανέλθει σε 159,75 εκατομμύρια δολάρια το 2022, με ετήσιο ρυθμό αύξησης της ζήτησης κατά 5% από το 2018 έως το 2022. Με βάση τις πιο πρόσφατες εκτιμήσεις, η αγορά αναμένεται να αναπτυχθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 6,5% και να φτάσει σε αποτίμηση 319,36 εκατ. δολάρια ΗΠΑ μέχρι το τέλος του 2033.

Οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται τα γαλακτοκομικά προϊόντα που προέρχονται από αγελάδες που τρέφονται με βιολογική ή φυσική διατροφή ως ανώτερης ποιότητας. Αυτή η αντίληψη έχει οδηγήσει σε μια σημαντική αύξηση στη ζήτηση για γάλα που συμβαδίζει με έναν οργανικό και υγιεινό τρόπο ζωής. Τέτοιες ποικιλίες βιολογικού γάλακτος είναι πλούσιες σε βασικά θρεπτικά συστατικά που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην προώθηση και διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

Κύριες κινητήριες δυνάμεις που επιταχύνουν την ανάπτυξη της αγοράς

  • Οι καταναλωτές γίνονται όλο και περισσότερο προσεκτικοί για την υγεία τους και αναζητούν φυσικές, βιολογικές και υγιεινές εναλλακτικές λύσεις στα συμβατικά προϊόντα. Το βιολογικό γάλα θεωρείται ως μια υγιεινή επιλογή λόγω της απουσίας συνθετικών φυτοφαρμάκων, αντιβιοτικών και ορμονών.
  • Οι αυξανόμενες ανησυχίες για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των συμβατικών πρακτικών γαλακτοπαραγωγής, όπως η χρήση χημικών λιπασμάτων και φυτοφαρμάκων, οδήγησαν τους καταναλωτές να επιλέξουν το βιολογικό γάλα, το οποίο παράγεται με βιώσιμες και φιλικές προς το περιβάλλον μεθόδους. Ο ρυθμός ανάπτυξης της αγοράς των Ηνωμένων Πολιτειών αναμένεται να σημειώσει 7% CAGR κατά τη διάρκεια της περιόδου πρόβλεψης και να φθάσει τα 90,06 εκατ. δολάρια ΗΠΑ μέχρι το τέλος του 2033.
  • Υπάρχει μια αυξανόμενη ευαισθητοποίηση σε θέματα ευημερίας των ζώων και οι καταναλωτές επιλέγουν το βιολογικό γάλα διότι οι βιολογικές γαλακτοβιομηχανίες γενικά τηρούν υψηλότερα πρότυπα ευημερίας των ζώων.
  • Οι κυβερνητικοί κανονισμοί και οι πιστοποιήσεις για τα βιολογικά προϊόντα παρέχουν στους καταναλωτές τη βεβαιότητα για την γνησιότητα και την ποιότητα του βιολογικού γάλακτος ενισχύοντας την ανάπτυξή του. Επιπλέον, η αυξανόμενη διαθεσιμότητα του βιολογικού γάλακτος σε διάφορα κανάλια λιανικής πώλησης, συμπεριλαμβανομένων των σούπερ μάρκετ, των εξειδικευμένων καταστημάτων και των διαδικτυακών πλατφορμών, το έχει καταστήσει πιο προσιτό στους καταναλωτές.

Βασικοί δείκτες που διαμορφώνουν το μέλλον της βιομηχανίας

  • Οι αλλαγές στις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών, όπως η αυξημένη ζήτηση για φυσικά, βιολογικά και βιώσιμα προϊόντα, θα συνεχίσουν να προωθούν την ανάπτυξη της αγοράς οργανικού γάλακτος στη Βόρεια Αμερική.
  • Τυχόν αλλαγές στους κυβερνητικούς κανονισμούς και στις πιστοποιήσεις βιολογικών προϊόντων μπορεί να επηρεάσουν την παραγωγή, τη διανομή και την εμπορία του βιολογικού γάλακτος, επηρεάζοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και την ανάπτυξη της αγοράς.
  • Το επίπεδο διείσδυσης στην αγορά και η ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για το βιολογικό γάλα θα επηρεάσει σημαντικά τη μελλοντική του ανάπτυξη. Η αυξημένη ευαισθητοποίηση μέσω εκστρατειών μάρκετινγκ και εκπαίδευσης μπορεί να οδηγήσει στην επέκταση της αγοράς.
  • Η διαθεσιμότητα του οργανικού γάλακτος μέσω διαφόρων λιανικών καναλιών, συμπεριλαμβανομένων των σούπερ μάρκετ, των εξειδικευμένων καταστημάτων και των διαδικτυακών πλατφορμών, θα καθορίσει την προσβασιμότητά του και την πιθανότητά του για ανάπτυξη.
  • Το επίπεδο του ανταγωνισμού στην αγορά βιολογικού γάλακτος, συμπεριλαμβανομένης της παρουσίας μεγάλων γαλακτοβιομηχανιών και μικρότερων βιολογικών γαλακτοβιομηχανιών, θα επηρεάσει την τιμολόγηση, την καινοτομία των προϊόντων και τη δυναμική του μεριδίου αγοράς.

Βασικές εταιρείες που παρουσιάζονται στην παρούσα έκθεση

  • Danone
  • Fonterra Co-Operative Group Limited
  • Groupe Lactalis S.A.
  • Dairy Farmers of America Inc.
  • Arla Foods AmbA
  • Agropour Dairy Co-Operative
  • The Kroger Company
  • Organic Valley Co-Operative
  • Clover Stornetta Farms Inc.
  • Stratus Family Creamery Inc.

Προκλήσεις που εμποδίζουν την ανάπτυξη της αγοράς

  • Η βιολογική γαλακτοκομία περιλαμβάνει πιο ακριβές πρακτικές παραγωγής, όπως βιολογικές ζωοτροφές, υψηλότερο εργατικό κόστος και μειωμένο μέγεθος κοπαδιού, που οδηγεί σε υψηλότερο κόστος παραγωγής. Αυτό συχνά μεταφράζεται σε υψηλότερες τιμές λιανικής πώλησης για το βιολογικό γάλα σε σύγκριση με το συμβατικό γάλα.
  • Η μετάβαση των συμβατικών γαλακτοκομικών εκμεταλλεύσεων σε βιολογικές πρακτικές απαιτεί χρόνο, και ενδέχεται να μην υπάρχει αρκετή προσφορά για να ικανοποιηθεί η αυξανόμενη ζήτηση για βιολογικό γάλα.
  • Οι καταναλωτές μπορεί να θεωρούν ότι η προσαύξηση της τιμής του βιολογικού γάλακτος είναι πολύ υψηλή, με αποτέλεσμα να επιλέγουν το συμβατικό γάλα, ιδίως σε περιόδους οικονομικής ύφεσης.
  • Η αγορά του βιολογικού γάλακτος αντιμετωπίζει ανταγωνισμό από το συμβατικό γάλα και τα εναλλακτικά γάλατα φυτικής προέλευσης, όπως το γάλα αμυγδάλου, σόγιας και βρώμης, γεγονός που μπορεί να περιορίσει το μερίδιο αγοράς του βιολογικού γάλακτος.

Πώς ο ανταγωνισμός επηρεάζει την αγορά

Οι παραγωγοί βιολογικού γάλακτος έχουν επικεντρωθεί στη διαφοροποίηση των προϊόντων για να ξεχωρίσουν σε μια ανταγωνιστική αγορά. Αυτό μπορεί να οδηγήσει στην εισαγωγή διαφόρων προϊόντων, όπως αρωματισμένο βιολογικό γάλα, ποτά με βάση το βιολογικό γάλα και ειδικές συνταγές που ανταποκρίνονται σε διαφορετικές προτιμήσεις και ανάγκες των καταναλωτών.

  • Το 2021, η Lactalis Group εξαγόρασε τις εταιρείες Leerdammer και Shostka, με σκοπό να αναπτύξει ποιοτικά και αξιόπιστα τοπικά προϊόντα.

Τμηματοποίηση της ερευνητικής έκθεσης για τη βιομηχανία βιολογικού γάλακτος

Ανά τύπο προϊόντος:

– Αποβουτυρωμένο
– Ολόκληρη
– Μερικώς αποβουτυρωμένο

Από την πηγή:
– Αγελάδα
– Βουβάλι

Ανά τύπο συσκευασίας:
– Φάκελοι
– Κουτιά
– Μπουκάλια
– Συσκευασίες Tetra Packs
– Συσκευασίες χύμα

Με γεύση:
– Μη αρωματισμένη
– Αρωματισμένο

Ανά κανάλι διανομής:
– Ξενοδοχεία, Εστιατόρια & Catering
– Εξειδικευμένα καταστήματα
– Σύγχρονο εμπόριο
– Μικρά καταστήματα λιανικής πώλησης
– Ηλεκτρονικοί λιανοπωλητές

Ανά τύπο παστερίωσης:
– Μέθοδος υψηλής θερμοκρασίας, μικρού χρόνου (HTST)
– Υπερπαστερίωση (UP)
– Παστερίωση σε δεξαμενή

Ανά περιοχή:
– Αμερική
– Ευρώπη
– Ασία Ειρηνικός
– Λατινική Αμερική
– Μέση Ανατολή και Αφρική

Πηγή: dairyindustries.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Ο FDA και το CDC στις ΗΠΑ, σε συνεργασία με κρατικούς και τοπικούς εταίρους, διερευνούν τα αίτια πίσω από το πολυετές, πολυπολιτειακό ξέσπασμα λοιμώξεων...

REPORTS

Κοντά στην εξαγορά της γαλακτοβιοµηχανίας Κολιός βρίσκεται σύµφωνα µε πληροφορίες από πηγές της αγοράς η γαλλική πολυεθνική γαλακτοβιοµηχανία, Lactalis. Οι δύο πλευρές βρίσκονται σε...

REPORTS

H πίστη στην εθνική τυροκομική παράδοση οδηγεί μεγάλους ομίλους και συνεταιρισμούς στην Ιταλία σε συμπράξεις στρατηγικού χαρακτήρα, με στόχο την περαιτέρω διείσδυση σκληρών τυριών,...

REPORTS

Συνέργειες σε επίπεδο παραγωγής προϊόντων για τη μία ή την άλλη πλευρά, κοινά εμπορικά δίκτυα και δίκτυα προμηθειών και διανομής, διεύρυνση των εξαγωγών θα...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...