Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Έσπασαν το φράγμα των 3 δισ. ευρώ οι πωλήσεις Parmigiano Reggiano ΠΟΠ

Καθώς η κοινοπραξία Parmigiano Reggiano γιορτάζει την 90η επέτειό της ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του εμβληματικού τυριού της αυξήθηκαν κατά 8,4% πέρυσι.

Σύμφωνα με τον συνεταιριστικό όμιλο, η ανάπτυξη επιτεύχθηκε λόγω της αύξησης των πωλήσεων – που ξεπερνούν για πρώτη φορά σε αξία το φράγμα των 3 δισ. ευρώ-  κατά 10,9% στην Ιταλία και 5,7% στις διεθνείς αγορές παρά τις «σημαντικές προκλήσεις που απορρέουν από διεθνείς συγκρούσεις και οικονομικές αβεβαιότητες». Σημείωσε ότι κατά τη διάρκεια του έτους, η Parmigiano Reggiano έγινε περισσότερο διαθέσιμη σε κανάλια λιανικής και χονδρικής, επιτρέποντας στον όμιλο να επιτύχει μια «στρατηγική ισορροπία» στη στρατηγική τιμολόγησης του. Η παραγωγή παρέμεινε σταθερή στα 4,014 εκατομμύρια τροχούς παρμεζάνας.

Η Ιταλία αντιπροσώπευε το 57% των πωλήσεων του ομίλου, με τους μεγάλους λιανοπωλητές να κυριαρχούν και ακολουθούν οι παραγωγοί τροφίμων. Το μερίδιο των εξαγωγών αυξήθηκε στο 43%, παρουσιάζοντας σημαντική ανάπτυξη σε βασικές αγορές όπως η Ισπανία (+7,8%), η Γαλλία (+6,9%), οι Ηνωμένες Πολιτείες (+7,7%) και η Αυστραλία (+21,8%).

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το 7ο τεύχος του Τυροκόμου

Επίσης, οι εταιρείες του χώρου επένδυσαν πέρυσι περίπου 31,8 εκατ. ευρώ σε μάρκετινγκ και επικοινωνία, “τονίζοντας την ιδιαιτερότητα και την ποιότητα του ΠΟΠ”, ενώ η κοινοπραξία συνεχίζει να δραστηριοποιείται στην προώθηση του γαστρονομικού και οινικού τουρισμού, με την καμπάνια “Open Dairies” για βιωματικό τουρισμό να προσελκύει τους λάτρεις του τυριού.

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μεταστροφή στην προτίμηση του αγγλικού κοινού και διεύρυνση των οριζόντων τους πέρα από το αγαπημένο τους Cheddar δείχνουν νέες έρευνες.

REPORTS

Οι Αμερικάνοι καταναλωτές μειώνουν την ποσότητα γάλακτος που πίνουν κάθε χρόνο, αλλά οι συνολικές πωλήσεις γαλακτοκομικών διαρκώς αυξάνονται, σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα από...

REPORTS

Με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,3% τρέχει η αγορά κατσικίσιου τυριού σύμφωνα με έρευνα αγοράς για την περίοδο 2022-2029, η οποία αποτυπώνει τις ενδείξεις υγείας...

REPORTS

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, η διαθεσιμότητα γαλακτοκομικών προϊόντων στην ΕΕ παρουσίασε ποικίλες τάσεις, με τα περισσότερα προϊόντα να παρουσιάζουν αύξηση της προσφοράς.

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...