Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Πάνω οι πωλήσεις α’ τριμήνου της Danone λόγω ισχυρής ζήτησης στην Κίνα

Η Danone δήλωσε σίγουρη για τις προοπτικές της για το 2025, αφού ξεπέρασε τις προσδοκίες πωλήσεων του πρώτου τριμήνου, καθώς η ισχυρή ζήτηση στην Κίνα για βρεφικό γάλα και προϊόντα διατροφής με ένδειξη υγείας αντιστάθμησε την αδυναμία στις κρέμες καφέ σε μια ανταγωνιστική αγορά των ΗΠΑ.

Ο γαλλικός όμιλος καταναλωτικών αγαθών, του οποίου τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν νερό Evian και Badoit και γιαούρτι Activia, ανέφερε ότι οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 4,3% σε σύγκριση με τις προσδοκίες 3,8%.

«Με αύξηση πωλήσεων κατά 4,3% το 1ο τρίμηνο, πραγματοποιήσαμε ένα δυνατό ξεκίνημα της χρονιάς, σε όλες τις κατηγορίες, αποδεικνύοντας τη δύναμη της εκτέλεσής μας και τη συνάφεια του χαρτοφυλακίου μας που εστιάζει στην υγεία», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Antoine de Saint-Affrique.

Οι πωλήσεις για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου ανήλθαν συνολικά στα 6,844 δισεκατομμύρια ευρώ (7,79 δισεκατομμύρια δολάρια).

Η αυξανόμενη εστίαση της Danone στην υγεία και την επιστήμη την καθιστά πιο ανθεκτική σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την αβεβαιότητα των δασμών στις ΗΠΑ και το αδύναμο καταναλωτικό συναίσθημα, δήλωσε ο De Saint-Affrique.

«Πολύ σταθερός ισολογισμός»

Ο Οικονομικός Διευθυντής Juergen Esser δήλωσε ότι είναι βέβαιος ότι η Danone και ο “πολύ σταθερός ισολογισμός της” θα “μετριάσουν τους αντίθετους ανέμους και θα τους μετατρέψουν σε ευκαιρίες”, καθώς επανέλαβε ότι ο όμιλος αναζητά εξαγορές. Συνολικά, ο τομέας των τροφίμων παρέμεινε σχετικά απομονωμένος από τις επιπτώσεις των δασμών των ΗΠΑ, αν και δεν είναι απρόσβλητος από τον πληθωρισμό, ιδίως από το κόστος των εισροών. Ο  Esser είπε ότι η Danone αναμένει ένα «κανονικό» επίπεδο πληθωρισμού φέτος, λόγω του υψηλότερου κόστους γάλακτος και εφοδιαστικής. Τα τιμολόγια “δεν ήταν μια σημαντική ανησυχία” καθώς η Danone παρήγαγε τοπικά.

Πρωταγωνιστής η Κίνα 

Η Κίνα ήταν ο «πρωταγωνιστής» για την εταιρεία, είπαν αναλυτές της Barclays, με τη Danone να κερδίζει μερίδιο αγοράς στη βρεφική τροφή, βοηθούμενη από το premium προϊόν Essensis. Βλέπει επίσης μεγάλη ζήτηση για ιατρικά προϊόντα διατροφής και το ποτό νερού Mizone.

Η εταιρεία επανέλαβε ότι η πρόβλεψή της για ολόκληρο το έτος 2025 ήταν σύμφωνη με τη μεσοπρόθεσμη φιλοδοξία της για αύξηση πωλήσεων ανάλογη μεταξύ 3% και 5%, με τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα να αυξάνονται ταχύτερα από τις πωλήσεις.

 

 

 

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Σε φάση μεγάλων ανακατατάξεων έχει εισέλθει τον τελευταίο καιρό ο κλάδος της αιγοπροβατοτροφίας στη χώρα με το στοίχημα βέβαια να παραμένει ανοιχτό, καθώς η...

REPORTS

Ο κλάδος της αιγοπροβατοτροφίας, έχοντας προσφέρει πολλά στην οικονομική ανάπτυξη του τόπου για χρόνια, σήμερα δείχνει να βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή. Με δεδομένο ωστόσο...

REPORTS

Η κλιματική αλλαγή μειώνει τη διαθεσιμότητα και τη διατροφική αξία των τροφών που καταναλώνουν οι αγελάδες, με αποτέλεσμα οι κτηνοτρόφοι να στρέφονται σε εναλλακτικές...

BRANDING

Τρία χρυσά βραβεία κατέκτησε η Φάρμα Κουκάκη στα Greek Export Awards 2025, επιβεβαιώνοντας την εξωστρέφεια που τη διακρίνει και που την έχει καταστήσει μια...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...