Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Διπλάσια παραγωγή τυριών και ηλεκτρονικό εμπόριο στα πλάνα της Britannia Ιndustries

Η ινδική βιομηχανία τροφίμων Britannia Ιndustries, στοχεύει να διπλασιάσει την παραγωγή της στον τομέα των τυριών τα επόμενα 3 χρόνια, βάζοντας στα πλάνα της επενδύσεις για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και του δικτύου διανομής. Στο πλαίσιο αυτό θέτει σε λειτουργία την κοινοπραξία (JV) με τον γαλλικό κατασκευαστή τυριών Bel SA, δήλωσε ο Abhishek Sinha, CEO της Britannia Bel Foods.

Το τελευταίο τρίμηνο, κυκλοφόρησε συσκευασίες με την Bel Foods. Ο Sinha,  σε συνέντευξη του στο ETRetail , αποκάλυψε ότι η εταιρεία θα παρουσιάσει νέα προϊόντα από κοινού αυτό το τρίμηνο. Μιλώντας για τη συνολική επιχείρηση τυριών, ανέφερε: «Η κατηγορία τυριών στην Ινδία αποτελεί μια επιχείρηση Pareto. Αυτό σημαίνει ότι οι κορυφαίες μητροπόλεις συνεισφέρουν σχεδόν 80-90% των πωλήσεων. Έτσι, ο εστίαση θα είναι στις κορυφαίες αστικές πόλεις.» Στις μεγάλες αστικές πόλεις, η κατηγορία τυριών έχει χαμηλή διείσδυση και χαμηλή κατανάλωση στα νοικοκυριά. Επομένως, σύμφωνα με αυτόν, υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία σε αυτές τις πόλεις. Για να εισχωρήσει βαθύτερα στα νοικοκυριά, η Britannia Bel Foods εργάζεται πάνω στην προσβασιμότητα και την προσιτότητα. Σχεδιάζει να παρουσιάσει φακελάκια των 10 ρουπιών και να επεκτείνει πολλαπλασιαστικά τη διανομή της σε μεγάλες αστικές πόλεις.

Συνολική εστίαση, οδηγοί ανάπτυξης και στρατηγικές

Η εταιρεία επιδιώκει να αυξήσει δυναμικά το μερίδιό της στην αγοράεκπαιδεύοντας και το καταναλωτικό κοινό προς αυτή την κατεύθυνση. Δήλωσε ότι οι κινητήριοι παράγοντες της ανάπτυξής της θα βασίζονται σε καινοτομίες προϊόντων, διανομή και βελτίωση προϊόντων.

Σύμφωνα με τον Sinha, τα τελευταία 2-3 χρόνια έχουν «δημοκρατικοποιήσει» την κατηγορία. Η πανδημία βοήθησε στη δημιουργία μιας σχετικής αισιοδοξίας, καθώς οι καταναλωτές δεν μπορούσαν να καταναλώσουν φαγητό από τα εστιατόρια. Δίκτυα, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού εμπορίου και του σύγχρονου εμπορίου (MT), έχουν συνεισφέρει αρκετά στη συνολική ανάπτυξη και αποτελούν τους παράγοντες επέκτασης και για τον τομέα των τυριών, μαζί με τον παραδοσιακό εμπόριο, όπου θα επικεντρωθεί στο έργο διεύρυνσης της διανομής.

Στον τομέα του οργανωμένου λιανικού εμπορίου, το ηλεκτρονικό εμπόριο και το σύγχρονο εμπόριο συνεισφέρουν από κοινού το 50% στη συνολική επιχειρηματική δραστηριότητα του τομέα. Η Britannia Bel Foods στοχεύει να φτάσει σε συνεισφορά 100% από αυτά τα δύο κανάλια, καθώς σχεδιάζει να επενδύσει σε αυτά. Σύμφωνα με τον Sinha, «Θα εκμεταλλευτούμε αυτά τα κανάλια για να είμαστε ορατοί και για να δημιουργήσουμε δοκιμές και διάφορες δραστηριότητες δειγματοληψίας. Καθώς οι καταναλωτές αγοράζουν από αυτά τα κανάλια, γίνεται κρίσιμο να επενδύσουμε και να αναπτύξουμε αυτά τα κανάλια.» Όσον αφορά τις στρατηγικές και τις επενδύσεις για την ανάπτυξη της επιχείρησης, ο Sinha δήλωσε: «Εξετάζουμε μια στρατηγική πολυμέσων, και η κύρια πρωτοβουλία θα είναι μέσω του ψηφιακού χώρου για να κάνει κάποιος τις αγορές του.».

Βιομηχανική Παραγωγή

Η Britannia είχε στήσει μια τυροκομική μονάδα στο Ranjangaon, Pune στη Μαχαράστρα, με επένδυση περίπου 600 κρορών (600 εκατομμύρια ινδικές ρουπίες), όπου αποκτά γάλα από κτηνοτρόφους στην περιοχή. Τα προϊόντα τυριού της κοινής επιχείρησης παράγονται επίσης σε αυτήν την εγκατάσταση και τα προϊόντα συνδυάζονται με τα εμπορικά σήματα Britannia και The Laughing Cow.

Πηγή: retail.economictimes.indiatimes.com

 

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Ο FDA και το CDC στις ΗΠΑ, σε συνεργασία με κρατικούς και τοπικούς εταίρους, διερευνούν τα αίτια πίσω από το πολυετές, πολυπολιτειακό ξέσπασμα λοιμώξεων...

REPORTS

Κοντά στην εξαγορά της γαλακτοβιοµηχανίας Κολιός βρίσκεται σύµφωνα µε πληροφορίες από πηγές της αγοράς η γαλλική πολυεθνική γαλακτοβιοµηχανία, Lactalis. Οι δύο πλευρές βρίσκονται σε...

REPORTS

H πίστη στην εθνική τυροκομική παράδοση οδηγεί μεγάλους ομίλους και συνεταιρισμούς στην Ιταλία σε συμπράξεις στρατηγικού χαρακτήρα, με στόχο την περαιτέρω διείσδυση σκληρών τυριών,...

REPORTS

Συνέργειες σε επίπεδο παραγωγής προϊόντων για τη μία ή την άλλη πλευρά, κοινά εμπορικά δίκτυα και δίκτυα προμηθειών και διανομής, διεύρυνση των εξαγωγών θα...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...