Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Στην αχανή ινδική αγορά προσβλέπει ευρωπαϊκή καμπάνια προώθησης τυριών

Το Ευρωπαϊκό Φόρουμ Γάλακτος (European Milk Forum -ΕMF) ανακοίνωσε μια νέα καμπάνια προώθησης των ευρωπαϊκών τυριών, εστιάζοντας αυτή την φορά προς την αχανή αγορά της Ινδίας.

Η καμπάνια που φέρει τον τίτλο «Full of Character», στοχεύει να αναδείξει την πλούσια κληρονομιά, την εξαιρετική ποιότητα και τις ακαταμάχητες γεύσεις των ευρωπαϊκών τυριών, και συγκεκριμένα των γαλλικών τυριών όπως το Brie, το Camembert, το Emmental, το Blue cheese, καθώς και να κατακτήσει τις καρδιές των λατρών του τυριού στην Ινδία. Η καμπάνια θα υλοποιηθεί από το Γαλλικό Συμβούλιο των Γαλακτοκομικών (CNIEL).

Το «Full of Character» αποτελεί ένα φόρο τιμής στην τέχνη της παραγωγής τυριών στην Ευρώπη, παρουσιάζοντας την ποικιλία γεύσεων, υφών και αρωμάτων που έχουν καταστήσει τα γαλλικά τυριά ένα αγαπημένο στάνταρ στα τραπέζια παγκοσμίως.

Η εν λόγω καμπάνια στοχεύει στην εκπαίδευση και μύηση των καταναλωτών στις περίπλοκες γεύσεις των γαλλικών τυριών και εν γένει των ευρωπαϊκών. Αυτό περιλαμβάνει εργαστήρια και καμπάνιες με επιρροές, εκδηλώσεις για τον τύπο, διαδραστικές δοκιμές και μαθήματα με επιδέξιους ειδικούς στα τυριά, για να παρουσιαστεί η χρήση των γαλλικών τυριών σε παραδοσιακά και σύγχρονα πιάτα.

«Το πάθος μας για τα γαλλικά τυριά βρίσκεται στην καρδιά κάθε δράσης μας, και με την καμπάνια ‘Full of Character’, είμαστε ενθουσιασμένοι να μοιραστούμε την αγάπη μας για αυτά τα εξαιρετικά τυριά με τους λάτρεις του τυριού και τους λάτρεις του φαγητού στην Ινδία», δήλωσε η Emilie Martin, διευθύντρια διαχείρισης APAC στο CNIEL. Σύμφωνα με τη δέσμευσή τους για τη βιωσιμότητα και την υπεύθυνη παραγωγή, θα τονίσουν επίσης την αφοσίωσή τους στην προστασία των ζώων και την περιβαλλοντική διαχείριση κατά τη διάρκεια της καμπάνιας. Οι μακροχρόνιες σχέσεις με αξιόπιστους αγρότες και τυροκόμους εξασφαλίζουν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας ενώ διατηρούν τις αξίες της αυθεντικότητας και του σεβασμού προς το περιβάλλον.

«Είμαστε πολύ περήφανοι για την ποιότητα και την τέχνη των γαλλικών τυριών μας και δεσμευόμαστε να υποστηρίζουμε τις παραδοσιακές μεθόδους που έχουν περάσει από γενιά σε γενιά», πρόσθεσε η Emilie. «Μέσα από το ‘Full of Character’, στοχεύουμε όχι μόνο στο να γιορτάσουμε τις εξαιρετικές γεύσεις των γαλλικών τυριών, αλλά και να αυξήσουμε την ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της υποστήριξης μιας βιώσιμης και υπεύθυνης παραγωγής τυριού.»

Η καμπάνια θα περιλαμβάνει επίσης συνεργασίες με μια επιλεγμένη γκουρμέ αλυσίδα καταστημάτων, τονίζοντας την ποικιλία και τη μοναδική ποιότητα της ευρωπαϊκής προσφοράς στα καταστήματα. Θα διοργανωθούν διάφορες ημέρες γευσιγνωσίας σε επιλεγμένα καταστήματα. Με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η καμπάνια στοχεύει επίσης να ενθαρρύνει τους λάτρεις του τυριού να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, τις συνταγές τους και την αγάπη τους για τα γαλλικά τυριά στο Facebook και το Instagram.

Πηγή: devdiscourse.com

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Ο FDA και το CDC στις ΗΠΑ, σε συνεργασία με κρατικούς και τοπικούς εταίρους, διερευνούν τα αίτια πίσω από το πολυετές, πολυπολιτειακό ξέσπασμα λοιμώξεων...

REPORTS

Κοντά στην εξαγορά της γαλακτοβιοµηχανίας Κολιός βρίσκεται σύµφωνα µε πληροφορίες από πηγές της αγοράς η γαλλική πολυεθνική γαλακτοβιοµηχανία, Lactalis. Οι δύο πλευρές βρίσκονται σε...

REPORTS

H πίστη στην εθνική τυροκομική παράδοση οδηγεί μεγάλους ομίλους και συνεταιρισμούς στην Ιταλία σε συμπράξεις στρατηγικού χαρακτήρα, με στόχο την περαιτέρω διείσδυση σκληρών τυριών,...

REPORTS

Συνέργειες σε επίπεδο παραγωγής προϊόντων για τη μία ή την άλλη πλευρά, κοινά εμπορικά δίκτυα και δίκτυα προμηθειών και διανομής, διεύρυνση των εξαγωγών θα...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...