Σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της εταιρείας, Jeff Harmening η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στην General Mills να επικεντρωθεί στις πιο κερδοφόρες επωνυμίες της, αφού το brand της Yoplait φαίνεται να «χάνει» την μάχη του ανταγωνισμού στην αγορά των ΗΠΑ από την Chobani και το brand της Danone, Dannon, παρότι προσέφερε στην General Mills περίπου 1,5 δις δολάρια σε καθαρές πωλήσεις.
Η συμφωνία αναμένεται να επικυρωθεί το 2025, και η General Mills αναμένει μείωση των εσόδων ανά μετοχή κατά 3% για τους πρώτους 12 μήνες από την ημερομηνία που θα τεθεί σε ισχύ.
Η Yoplait ξεκίνησε το 1964 από Γάλλους κτηνοτρόφους, και το 1977 η General Mills απέκτησε τα αποκλειστικά δικαιώματα κυκλοφορίας του προϊόντος στην Βόρεια Αμερική. Το 2011, η εταιρεία με έδρα το Golden Valley απέκτησε το 51% των μετοχών, αξίας 1,2 δις δολαρίων από την PAI Partners και την Sodiaal, η οποία το 2021 εξαγόρασε τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις του Yoplait.
Με πληροφορίες από Reuters