Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από το πρώτο Μουσείο Τυροκομίας στο Παρίσι

Ο Pierre Brisson ιδρυτής του πρώτου μουσείου τυριού στη Γαλλία είναι ένας άνθρωπος παθιασμένος με το τυρί και ότι έχει να κάνει με αυτό. Δεν τον ενδιαφέρει μόνο η γεύση του αλλά και οι τεχνικές παρασκευής του και πως αυτές μπορούν να μεταφερθούν στις επόμενες γενιές.

«Σίγουρα δεν είναι μια εύκολη δουλειά, είναι όμως μια δουλεία που όταν την κάνεις σε γεμίζει. Δυστυχώς είναι μεγάλος ο κίνδυνος να εξαφανιστεί» είπε ο ίδιος. «Ήθελα να φτιάξω κάτι, ώστε οι άνθρωποι να μπορέσουν να γνωρίσουν και να έρθουν σε επαφή με τις τεχνικές των προγόνων μας γύρω από την τέχνη της γαλακτοκομίας.

«Ακούμε συχνά για τις διάφορες τεχνικές γύρω από την παρασκευή των κρασιών, τις αποχρώσεις στη γεύση και το χρώμα τους αλλά δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα γύρω από το τυρί. Παρόλο που οι άνθρωποι λατρεύουν να το τρώνε και η ζήτηση είναι ακόμα σε υψηλά επίπεδα λιγότεροι νέοι θέλουν να ασχοληθούν με αυτό σαν επάγγελμα».

Στο μουσείο λοιπόν μπορεί κανείς να παρακολουθήσει πως παρασκευάζονται διάφορα είδη τυριών να τα γευτεί, να μάθει την ιστορία που κρύβεται από πίσω τους και τις τοπικές διαφορές που μπορεί να έχουν μέσα από διαδραστικά μέσα.

Ο Brisson έχει προσλάβει μάλιστα αρκετούς τυροκόμους για να βοηθούν τους επισκέπτες να κατανοήσουν όλα τα στάδια παραγωγής, από το ρόλο που παίζουν διαφορετικά είδη γάλακτος στη γεύση μέχρι και τα ρόλο των διαφόρων βακτηρίων.

Το όνειρο του είναι μια μέρα κάποιος να έρθει και να του πει ότι αποφάσισε να γίνει τυροκόμος επειδή επισκέφτηκε το μουσείο του και εμπνεύστηκε από αυτό.

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

Μεταστροφή στην προτίμηση του αγγλικού κοινού και διεύρυνση των οριζόντων τους πέρα από το αγαπημένο τους Cheddar δείχνουν νέες έρευνες.

REPORTS

Οι Αμερικάνοι καταναλωτές μειώνουν την ποσότητα γάλακτος που πίνουν κάθε χρόνο, αλλά οι συνολικές πωλήσεις γαλακτοκομικών διαρκώς αυξάνονται, σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα από...

REPORTS

Με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5,3% τρέχει η αγορά κατσικίσιου τυριού σύμφωνα με έρευνα αγοράς για την περίοδο 2022-2029, η οποία αποτυπώνει τις ενδείξεις υγείας...

REPORTS

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, η διαθεσιμότητα γαλακτοκομικών προϊόντων στην ΕΕ παρουσίασε ποικίλες τάσεις, με τα περισσότερα προϊόντα να παρουσιάζουν αύξηση της προσφοράς.

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...