Connect with us

Αναζήτηση

REPORTS

Στα 22,5 δισ. δολάρια η αξία της αγοράς τυριών που λιώνουν μέχρι το 2031

Η αυξημένη ζήτηση για έτοιμα και εκτός κουζίνας φαγητά, όπως γρήγορης εστίασης, αναμένεται να ωθήσει την αξία της αγοράς τυριών που λιώνουν εύκολα, όπως το cheddar και η mozzarella, στα 22,5 δισ. δολάρια μέχρι το 2031.

Ο ρυθμός ετήσιας ανάπτυξης από το 2022 μέχρι το 2031 προβλέπεται να είναι της τάξεως του 2,6%, με την αγορά των αλειφόμενων τυριών να ανεβάζει την αξία του από τα 17,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, στα 22,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2031, αναφέρει έρευνα αγοράς της Allied Market Research.

Τα τυριά που λιώνουν αξιοποιούνται, κυρίως, ως συστατικό αρκετών επεξεργασμένων φαγητών, όπως nachos, burgers και hot dog ή ως συνοδευτικά σάλτσας. Πυλώνα της ανάπτυξης αναμένεται να αποτελέσει η αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών, η αύξηση της ζήτησης για τις υπηρεσίες φαγητού και η κατανάλωση έτοιμων φαγητών.

Οδηγός της ζήτησης τα αλείμματα τυριών, η αξία των οποίων αναμένεται να φτάσει τα 8,59 δισ. δολάρια με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 2,2%, αφού το 2021 τα έσοδα από τις πωλήσεις τους ήταν μόλις 6,83 δισ.δολάρια.

Δημοφιλέστερα τυριά φαίνεται να είναι η mozzarella, το cheddar και η παρμεζάνα. Από αυτά η mozzarella θα ακολουθήσει μια μετριοπαθή ανάπτυξη, αναφέρει η Allied Market Research, αφού αποτελεί κοινό συστατικό ως γαρνιτούρα σε πίτσες και χρησιμοποιείται για την παρασκευή έτοιμων φαγητών, ενώ τα περισσότερα έσοδα συνεισφέρει στην αγορά το cheddar με την αξία του να αναμένεται να ανέβει από τα 6,13 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, στα 8,13 δισ. δολάρια το 2031 (2,7% CAGR).

Τον μεγαλύτερο δείκτη ετήσιας ανάπτυξης με βάση την προμήθεια των προϊόντων θα ακολουθήσει η online αγορά, με όλο και περισσότερες επιχειρήσεις να δραστηριοποιούνται στον διαδικτυακό χώρο και τους καταναλωτές να φαίνεται να προτιμούν τις αγορές από την άνεση των σπιτιών τους, παρά την αγορά από κάποιο supermarket. Εντούτοις, το 2021 τα έσοδα των πωλήσεων από φυσικά καταστήματα ήταν ψηλότερα και άγγιζαν τα 12,7 δισ. δολάρια.  Αναφορικά με τις περιοχές που εξέτασε η έρευνα πιο δραστήρια το 2021 ήταν η αγορά της Ευρώπης, με έσοδα 8,73 δισ. δολάρια, τα οποία αναμένεται να φτάσουν τα 11,17 δισ. δολάρια το 2031, σημειώνοντας ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 2,4%.

Για να ανταποκριθούν στην επιθυμία των καταναλωτών για υγιεινότερες και διαφορετικές επιλογές, οι παραγωγοί συνεχίζουν να εξετάζουν καινοτόμα προϊόντα και γεύσεις, αξιοποιώντας την μίξη λιωμένων τυριών -για παράδειγμα ροκφόρ- με καυτερές πιπεριές japalenos η τρούφα.

Για την έρευνα αναλύθηκαν αρκετές από τις σημαντικότερες εταιρείες που ασχολούνται με την παραγωγή προϊόντων από λιωμένο τυρί. Ονομαστικά εξετάστηκαν οι εξής: Amul, Brunkow Cheese, Cabot Creamery, Dairygold, Dlecta Foods Private Limited, Fritos, Gehl Foods, LLC, Heluva Good, Kaukauna Cheese, La Preferida, Ricos Products, Rojo’s, Veeba Food, Velveeta, και Wingreens Farms Private Limited.

Με πληροφορίες από Allied Market Research

Σχετικά Άρθρα

REPORTS

«Βιοτρομοκρατία» βλέπουν πίσω από την έξαρση αφθώδους πυρετού εντός των συνόρων τους Ουγγαρία και Σλοβακία, δίχως όμως να βασίζουν σε επιστημονικά δεδομένα τη θεωρία...

REPORTS

Σε ένα μοναδικό ταξίδι στον κόσμο του Parmigiano Reggiano, το “Caseifici Aperti”, μετέφερε για δύο μέρες το κοινό, 12 και 13 Απριλίου, με τις...

REPORTS

Η αυξημένη ζήτηση και κατανάλωση πλήρους φρέσκου γάλακτος που αναμένεται να συνεχιστεί καθόλη τη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας, προβλέπεται ότι θα φέρει την εκτόξευση...

REPORTS

Όπως αναφέρεται σε μελέτη για την Ισπανική αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων, που εκπόνησε το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της πρεσβείας μας στη Μαδρίτη, η...

Διαβάστε επίσης

REPORTS

Όσο περισσότερο εμβαθύνει κανείς σε ένα πεδίο δραστηριότητας, τόσο και ανακαλύπτει πράγματα.

Χωρίς κατηγορία

Τα περισσότερα τυριά παρά το γεγονός ότι είναι εύγευστα ευθύνονται για αύξηση της χοληστερόλης καθώς και πολλές θερμίδες. Υπάρχουν όμως εξαιρέσεις για τη νόστιμη...

REPORTS

Στόχος η επισκεψιμότητα της φάρμας και του τυροκομείου κοντά στο Ρέθυμνο, με mentoring Νέα Γεωργία -Νέα Γενιά.

REPORTS

Στην περίπτωση των δύο παραγωγών, Θωµά και Χρήστου Μόσχου, η οικογενειακή παράδοση φαίνεται ότι αποτέλεσε έναν από τους κύριους λόγους που τους οδήγησαν στην...